کتاب قراردادهای مقدس

Sacred Contracts
(چگونه توان بالقوه ی الهی تان را بیدار کنید)
کد کتاب : 20203
مترجم :
شابک : 978-9644085086
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب قراردادهای مقدس اثر کارولین میس


کارولین میس، نویسنده کتابهای پرفروش نیویورک تایمز، آناتومی روح و چرا مردم شفا نمی یابند و چگونه می توانند، برنامه ای هیجان انگیز و بسیار بدیع را در این کتاب مورد انتظار ارائه می دهد. قراردادهای مقدس بر اساس کارگاه بین المللی محبوب او به همین نام، ترکیبی درخشان از روانشناسی، راهنمایی شفابخش و بینش معنوی است.
به عنوان یک شهود پزشکی، میس دریافته است که مردم اغلب هدف خود را در زندگی درک نمی کنند، که منجر به ضعف معنوی با ابعاد همه گیر شده است. این بیماری متافیزیکی به نوبه خود منجر به افسردگی، اضطراب، خستگی و در نهایت بیماری جسمی می شود.
اما درک هدف ما - قرارداد مقدس فردی ما - اغلب دشوار است. به همین دلیل، میس با استفاده از یک نظریه جدید از کهن الگوها که بر اساس آثار یونگ، افلاطون و متفکران معاصر استوار است، فرآیندی لذت بخش و مبتکرانه را برای رمزگشایی قرارداد خود ایجاد کرد. او ابتدا چگونگی شکل گیری مفهوم قراردادهای مقدس را در اسطوره ها و دیگر سنت های فرهنگی در طول اعصار بازگو می کند. او سپس زندگی استادان روحانی و پیامبران - ابراهیم، عیسی، بودا و محمد - را بررسی می‌کند که سفرهای کهن‌الگوی آن‌ها چهار مرحله از یک قرارداد مقدس را نشان می‌دهد و سرنخ‌هایی برای کشف قرارداد شما ارائه می‌دهد.
میس با سبک و داستان‌های انگیزشی خاص خود توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید انرژی‌های معنوی خاص خود، یا کهن الگوها - دروازه بانان هدف عالی‌تان - را شناسایی کنید و از آنها برای کمک به شما در یافتن آنچه اینجا روی زمین برای یادگیری آن هستید و اینکه چه کسی هستید استفاده کنید. برای ملاقات با شناخت همراهان کهن الگوی خود، همچنین شروع به دیدن این می کنید که چگونه زندگی خود را به گونه ای انجام دهید که بهترین استفاده را از قدرت شخصی خود داشته باشید و شما را به تحقق بزرگترین پتانسیل خود – در واقع، الهی خود هدایت کنید.
در این فرآیند، شما یاد می گیرید که چگونه زندگی خود و دیگران را به صورت نمادین ببینید و به شما این امکان را می دهد که قدرت شخصی خود را بدون گرفتار شدن در درام عاطفی مدیریت کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به قرارداد مقدس خود عمل کنید: کاری که شما و تنها شما اینجا روی زمین هستید تا انجام دهید.

کتاب قراردادهای مقدس

کارولین میس
کارولین میس (متولد 1952) نویسنده آمریکایی کتابها و نوارهای صوتی بی شماری است، از جمله این تعداد پنج کتاب برتر نیویورک تایمز: آناتومی روح (1996)، چرا مردم شفا نمی یابند و چگونه می توانند (1998)، قراردادهای مقدس ( 2002)، اعمال نامرئی قدرت (2004)، ورود به قلعه (2007)، و مخالفت با جاذبه (2009). جدیدترین کتاب او ، Archhetypes: Who are you؟ در سال 2013 منتشر شد. او خود را به عنوان یک شهود پزشکی و یک عارف توصیف می کند.
نکوداشت های کتاب قراردادهای مقدس
aroline has done it again. With her brilliant writing style she is forging ahead to a new frontier of spirituality: awakening your full potential and revealing your contract with God.
کارولین دوباره این کار را کرده است. او با سبک نویسندگی درخشان خود در حال پیشروی به سوی مرز جدیدی از معنویت است: بیدار کردن پتانسیل کامل شما و آشکار کردن قرارداد شما با خدا.
Sylvia Browne

Caroline Myss has weaved her magic spell once more. Having read her new book, I have a deeper experience of my own ‘Sacred Contract.
کارولین میس یک بار دیگر طلسم جادویی خود را بافته است. با خواندن کتاب جدید او، تجربه عمیق تری از "قرارداد مقدس" خود دارم.
Marianne Williamson

قسمت هایی از کتاب قراردادهای مقدس (لذت متن)
کهن الگوها معماران زندگی ما هستند. آن ها همراهانی هستند که ما از راه انرژی آن ها می توانیم یاد بگیریم که خودمان را بشناسیم؛ همان کاری که لورا کرد. این الگوهای روان شناسانه و عاطفی می توانند ما را به درک عمیق مقصود زندگی مان رهنمون شوند. انرژی آن ها می تواند ما را به قرارداد مقدس برترمان و رسالت بزرگ ترمان بر سیارهٔ زمین وصل کند. همان طور که من در مورد لورا دیدم، هیچ رابطه ای بی اهمیت نیست. هر تجربه ای که ما داریم، حاوی مقصود و معناست. هر رویداد و هر شخصی در زندگی ما تجسم بخش انرژتیکی از روح و روان خود ماست. وظیفهٔ معنوی فردی ما این است که همهٔ آن ها را تشخیص دهیم و در آگاهی مان جذب کنیم تا الگوی بزرگ تر رسالت زندگی مان بتواند به روشنی و در ابعاد کامل خود نمایان شود و بدرخشد.