کتاب مجموعه سریر شیشه ای 3/5 (بخش اول)

The Assassin's Blade
دشنه آدمکش
  • 15 % تخفیف
    268,000 | 227,800 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 20221
مترجم :
شابک : 978-6222190149
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

مجموعه سریر شیشه ای 3/5 (بخش دوم)
The Assassin's Blade
دشنه آدمکش
  • 15 % تخفیف
    244,000 | 207,400 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 20222
مترجم :
شابک : 978-6222190156
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 243
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه سریر شیشه ای 3/5 (بخش اول) اثر سارا جی ماس

در کتاب «دشنه ی آدمکش » از مجموعه ی "سریر شیشه ای" به قلم " سارا جی ماس" ،"سلنا ساردوتین" ترسناک ترین قاتل در کل پادشاهی است. اگرچه سلنا برای انجمن صنفی قاتلان مقتدر و بی رحمانه کار می کند اما او هیچ گاه کسی را تسلیم نمی کند و فقط به همکار قاتل خود "سم" برای استخدام ، اعتماد دارد.پس از گذشت سه ماه از اخراج سلینا از شهر توسط شاه آدمکشان، اروبین، و تبعیدش به صحرای سرخ، اکنون او با تاییدیه ی استاد بزرگ آدمکشان خاموش به ریفت هولد و نزد اروبین بازگذشته است.سلینا که در فکر ترک همیشکی دژ آدمکشان و در عصبانیت به سر می برد، پس از شنیدن عذرخواهی دور از انتظار اروبین کمی نرم می شود و پیشنهاد او را درباره ی کشتن بنزو دانول و گرفتن مدارک حساسی که او در اختیار دارد، می پذیرد.
هنگامی که رئیس سلنا ، آروبین هامل ، او را به مأموریتی اعزام می کند که او را از جزایر دور افتاده به بیابان های وحشتناک می کشاند ، متوجه می شود که به خواسته های خود ، به صورت مستقل عمل می کند و تابعیت خودش را زیر سوال می برد. در طول راه ، او دوستان و دشمنانش را یکی میبیند و می فهمد که احساسش به سم چیزی بیش از دوستی ساده است. اما با نادیده گرفتن دستورات آروبین ، سلنا خود را در معرض مجازات غیرقابل تصوری قرار می دهد ، و به دلیل همراهی با سم، او نیز در خطر است. آن ها اگر از چنگال آروبین فرار کنند، همه چیز را به خطر می اندازند و در صورت شکست ، آنها نه تنها آزادی بلکه زندگیشان را از دست می دهند. . .

کتاب مجموعه سریر شیشه ای 3/5 (بخش اول)

سارا جی ماس
سارا جی ماس ​​(متولد 5 مارس 1986) یک نویسنده فانتزی آمریکایی است که برای سریال های فانتزی تخت شیشه ای و دادگاه خار و گل رز شناخته شده است. تا سال 2021، او بیش از دوازده میلیون نسخه از کتاب‌هایش فروخته است و آثارش به 37 زبان ترجمه شده است.ماس در 5 مارس 1986 در شهر نیویورک متولد شد. او در قسمت غربی منهتن بزرگ شد. او در کودکی از خلق داستان هایی بر اساس افسانه ها یا افسانه های رایج لذت می برد. او همچنین در دوران جوانی خود به نوشتن داستان های تخیلی Sailor Moon می پرداخت.در سال 2008، ماس از کا...
نکوداشت های کتاب مجموعه سریر شیشه ای 3/5 (بخش اول)
Fans and libraries will delight in having this gorgeous edition of the interconnected stories. Action-packed and full of insight into Celaena's character . . . What a ride!
طرفداران و کتابخانه ها از داشتن این نسخه زیبا از داستان های بهم پیوسته لذت می برند. اکشن و پر از بینش در شخصیت سلنا. . . چه سواری هیجان انگیزی!
Booklist Booklist

A must-read. . . . Maas has created a truly remarkable heroine who doesn't sacrifice the grit that makes her real in order to do what's right in the end.
باید بخوانید . . . ماس یک قهرمان واقعا قابل توجه خلق کرده است که در نهایت، استحکامی را که باعث واقعی بودن او می شود ، قربانی نمی کند تا آنچه را که درست است انجام دهد.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب مجموعه سریر شیشه ای 3/5 (بخش اول) (لذت متن)
سرانجام روزی... حتی اگر تا آخرین نفس زندگی اش طول می کشید، سرانجام یک روز می فهمید چه کسی این بلا را بر سرش آورده... بر سر سم آورده. وقتی ارابه وارد سایه ی تونلی بزرگ در دیوار شد، اشک هایش را پاک کرد. صدای زوزه ی شلاق و ناله ی زنجیرها به گوش می رسید و او ناگهان هوشیار شد و تمام جزئیات اطراف را به خاطر سپرد. شانه هایش را عقب داد و ستونفقراتش را صاف کرد و زمزمه کرد: «اسم من سلینا ساردوثینه و نمی ترسم!» ارابه از درون دیوار عبور کرد و متوقف شد. سلینا سرش را بالا آورد. قفل و در ارابه باز شد و نوری خاکستری به داخل پاشید. نگهبانانی که در پس زمینه ی نور چیزی بیش از سایه های متحرک نبودند به سمتش دست دراز کردند. اجازه داد او را بگیرند و از ارابه بیرون بکشند. نمی ترسم! سلینا سرش را بالا گرفت و به معادن نمک انداویر قدم گذاشت.