کتاب هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند

No One Is Too Small to Make a Difference
کد کتاب : 20897
مترجم :
شابک : 978-6008740414
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند اثر گرتا تونبرگ

گرتا تونبرگ در سال 2003 به دنیا آمده است. این نوجوان سوئدی اکنون از سرشناس ترین فعالان محیط زیست در دنیا به شمار می رود. او تلاش می کند با آگاه سازی عموم مردم و رهبران سیاسی زمینه را برای اقدامات ضروری و فوری در راستای حفظ محیط زیست و مبارزه با تغییرات اقلیمی فراهم کند. گرتا الهام بخش میلیون ها نوجوان در سراسر دنیا بوده است تا یک صدا از سیاستمداران تقاضا کنند به داد محیط زیست برسند و اجازه دهند «آینده» برای کودکان و نوجوانان امروز نیز معنا داشته باشد. «هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند» دعوتی است به تغییر، همین امروز و در همهٔ زمینه ها.
گرتا تونبرگ گیاه خوار است و سوار هواپیما هم نمی شود تا به کاهش ردپای کربن کمک کند. او به پاس فعالیت هایش جوایز متعددی برده و نامزد جایزهٔ صلح نوبل هم شده است.

کتاب هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند

گرتا تونبرگ
گرِیتا تین‌تین النُرا ارنمان تونبَری (Greta Tintin Eleonora Ernman Thunberg) همچنین شناخته شده با تلفظ انگلیسی گرتا تونبرگ (زادهٔ ۳ ژانویهٔ ۲۰۰۳) فعال محیط زیست سوئدی است که به خاطر فعالیت برای آگاه‌سازی جهانی در مورد خطرات ناشی از تغییرات اقلیمی، و با سؤال از سیاستمداران برای پاسخگویی به عدم اقدام خود در مورد بحران آب و هوا، مشهور است.در اوت ۲۰۱۸، هنگامی که تونبری ۱۵ ساله بود اعتصاب و مدرسه را ترک کرد و در خارج از پارلمان سوئد، تابلویی را در دست گرفت که خواستار اقدام شدیدتر در زمین...
دسته بندی های کتاب هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند