کتاب شخصیت های خطرناک

Dangerous Personalities
(روان شناس جنایی اداره ی تحقیقات پلیس فدرال آمریکا اف بی آی)
کد کتاب : 20971
مترجم :
مهدی نداف
شابک : 978-6001271557
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب شخصیت های خطرناک اثر جو ناوارو

وقتی هر روز با تراژدی‌های جدید در اخبار بیدار می‌شویم - تیراندازی‌ها، خشونت‌ها، اقدامات تروریستی داخلی - اغلب خودمان را به خاطر از دست دادن شیدایی در کمین افراد ناآگاه سرزنش می‌کنیم. اما چگونه می‌توانستیم بدانیم که رهبر کاریزماتیک ویژگی‌های یک ظالم را دارد؟ و مردم عادی چگونه می‌توانند تهدیدهای کسانی را که روزانه زندگیشان را ویران می‌کنند - همکاران دیوانه، اعضای خانواده خارج از کنترل، یا همسایگان بی‌رحم، شناسایی کنند؟

در کتاب شخصیت های خطرناک (روان شناس جنایی اداره ی تحقیقات پلیس فدرال آمریکا اف بی آی) ، جو ناوارو، عضو سابق اف بی آی، پاسخ اینگونه سوالات را دارد. او به ما نشان می‌دهد که چگونه چهار شخصیت خطرناک را شناسایی کنیم - خودشیفته، درنده، پارانوئید، و شخصیت ناپایدار - و چگونه سطح تهدید بالقوه را تجزیه و تحلیل کنیم. در طول مسیر، او نکات و ترفندهای ضروری را برای محافظت فوری و درازمدت از خود و همچنین نحوه درمان آسیب ناشی از قرار گرفتن در معرض منیت های مخرب در جهان ارائه می دهد.

کتاب شخصیت های خطرناک

جو ناوارو
جو ناوارو (متولد 1953) نویسنده آمریکایی-کوبایی، سخنگوی عمومی و سوپروایزر و سرپرستسابق اف بی آی است. ناوارو در زمینه ارتباطات غیر کلامی و زبان بدن تخصص دارد و تاکنون کتاب های بی شماری از جمله آنچه هر بدن می گوید، شخصیت های خطرناک، سخنان بلندتر از کلمات، سه دقیقه تا روز رستاخیز و فرهنگ لغت زبان بدن را تألیف کرده است.