کتاب شاهزاده خانم همستر 1

Harriet the Invincible
کد کتاب : 22984
مترجم :
شابک : 978-6008111856
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 101
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه تگزاس Bluebonnet سال 2017

نامزدد جایزه انتخاب خوانندگان جوان پنسیلوانیا سال 2017

معرفی کتاب شاهزاده خانم همستر 1 اثر ارسلا ورنون

حتمن "زیبای خفته" رو خوندین؟ این کتاب یه نگاه تازه و سنّت شکن به داستان زیبای خفته داره و با یه قصه ی بامزه ی امروزی، یادمون می ده که به هیچ قیمتی نباید تسلیم سرنوشت بشیم. هیچ کدوم از ما مجبور نیستیم توی بدبختی هایی که از قبل واسه مون چیدن،غرق بشیم. بلکه می تونیم باهاشون بجنگیم و راه های جدیدی واسه زندگیمون بسازیم. کافیه یه کم خلّاق، شجاع و اهل ریسک باشیم.
"هرییت" برعکس همه شاهزاده خانم های لوس توی قصه ها، یه شاهزاده ی شر و شور و شاد و شنگوله، وقتی هم میفهمه که طلسم شده و قراره در 12 سالگی انگشتش بره زیر چرخ همستر و به خواب ابدی فرو بره، به جای اینکه ناراحت شه، کلی خوشحال میشه، می دونی چرا؟ چون این یعنی که تا 12 سالگی شکست ناپذیره و هیچ اتفاقی واسش نمی افته. پس هوراااا... پیش به سوی همه ی کارهای باحال و هیجان انگیز و خطرناکی که دلت می خواد اما جشن تولد 12 سالگیش و زمان اجرای طلسم داره نزدیک میشه. بالاخره سرنوشت رو میشه شکست داد یانه؟

کتاب شاهزاده خانم همستر 1

ارسلا ورنون
ارسلاورنون (زاده 28 مه 1977) نویسنده، هنرمند و تصویرگر آزاد آمریکایی است. او به خاطر رمان گرافیکیش برنده جوایز هوگو Digger (2011–2011) و سری کتابهای کودکان Hamster Princess and Dragonbreath شناخته شده است. ورنون خالق گلابی سالامانکا است، یک اثر هنری دیجیتالی است که به شکل گلابی LOL WUT به یک یادگار اینترنتی تبدیل شده است. با نام T. Kingfisher ، او همچنین نویسنده چندین کتاب برای مخاطبان قدیمی تر است. او همچنین داستانهای کوتاهی را با هر دو نام می نویسد. وی به دلیل فعالیت در مدیومهای مختلف...