کتاب فرشتگان شفابخش

Healing with the Angels
کد کتاب : 23208
مترجم :
شابک : 978-6009692361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب فرشتگان شفابخش اثر دورین ویرچو

کتاب" فرشتگان شفابخش" برای شما پیام هایی دارد که می تواند به شما در بهبود هر زمینه از زندگی کمک کند.
این کتاب مجموعه ای از 44 کارت اوراکل است که به شما کمک می کند تا با فرشتگان خود ارتباط برقرار کنید.
شما می توانید با خواندن این کتاب ارزشمند در مورد زندگی عاشقانه ، امورات شغلی ، سلامتی ، خانوادگی و موارد دیگر راهنمایی های مفید و الهام بخشی را دریافت کنید.
با کمک کتاب راهنمای ضمیمه ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه بهتر زندگی کنید.

دورین ویرچو نویسنده ای پرفروش ، دکتر روانشناسی است که به مطالعه کتاب مقدس می پردازد. او در سی.ان.ان ، بی بی سی ، و صبح بخیر آمریکا برنامه اجرا کرده است و در روزنامه ها و مجلات در سراسر جهان حضور داشته است.

کتاب فرشتگان شفابخش

دورین ویرچو
Doreen Virtue دارای کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی مشاوره از دانشگاه چپمن می باشد.او نویسنده بسیاری از کتاب ها ، از جمله فداکاری های روزانه ، "صبح با خداوند" و "کتاب رویاهای شیرین" و "کلمات عاشقانه از کارت های عیسی" است.
دسته بندی های کتاب فرشتگان شفابخش
قسمت هایی از کتاب فرشتگان شفابخش (لذت متن)
قید و بندهای زمان و مکان فرشتگان را محدود نمی کند. ما را هم همین طور. اما ما هنوز کاملا باورش نداریم، بنابراین، گویی که در بند زمان و مکان اسیر شده ایم و دسترسی محدودی داریم.

اگر شما حسرت گذشته ها را می خورید و اکنون بر سلامتی شما تاثیر می گذارد، فرشتگان می توانند یاری تان کنند. مثلا، شما با استعمال سیگار، الکل یا مواد مخدر در گذشته، به بدنتان آسیب رسانده اید، فرشتگان می توانند کمک کنند تا آثار منفی چنین رفتارهایی را از بین ببرید. سوء رفتار قطعا بر روی اطرافیان نیز تاثیر می گذارد، مثلا هرگونه نتیجه ی منفی ای که دیگران بنا به سیگار کشیدن شما تجربه می کنند (مثل استنشاق دود) یا مسمومیت قابل درمان خواهد بود.