کتاب آزادی زیباست

Azadi Zibast
سلام کلاس اولی ها 7
کد کتاب : 23283
شابک : 978-9643372569
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب آزادی زیباست اثر داریوش صادقی

"آزادی زیباست" از "داریوش صادقی" و "مریم ماستری"، جلد 7 از مجموعه‌ی "سلام کلاس اولی ها" می‌باشد که "فرهود فرمند" کار تصویرگری آن را بر عهده داشته و انتشارات کتاب نیستان، آن را در شانزده صفحه، به چاپ رسانده است. کتاب "آزادی زیباست" در زمره‌ی کتاب‌های آموزش حروف الفبا و خواندن است که در مجموعه‌ای از کتب تحت عنوان "سلام کلاس اولی ها" منتشر شده است. همچون دیگر کتب این مجموعه، بخشی از الفبای زبان فارسی انتخاب شده و "داریوش صادقی" و "مریم ماستری"، با استفاده از همین حروف الفبا، داستانی را به نگارش در آورده‌اند. رویکرد مولفین در ارائه‌ی این اثر، انتخاب چند جمله‌ی کوتاه و حرکت‌گذاری شده در ابتدای داستان است تا نوآموز پله پله به خواندن جمله‌ها عادت کند و پیشرفتی تدریجی داشته باشد. این پیشرفت تدریجی او را از یادگیری خسته نمی‌کند و اجازه‌ می‌دهد کودک از مسیر خواندن داستان لذت ببرد و توانایی خودش را به مرور تطبیق دهد.
"داریوش صادقی" و "مریم ماستری" علاوه بر این، تمریناتی را نیز برای کلاس اولی‌ ها تدارک دیده‌اند که طی آن کلمات و حروفی که در داستان به کار رفته، در ذهن کودک تثبیت شود و علاوه بر افزودن این واژگان به دایره‌ی لغات کودک، درست‌ خواندن نیز در ذهن او نهادینه شود. تمرینات به وجهی طراحی شده‌اند که تسلط کودک را به داستان و به حروف الفبا افزایش دهند و به این ترتیب کتاب "آزادی زیباست" از "داریوش صادقی" و "مریم ماستری"، با ارائه‌ی یک داستان آموزنده و دلنشین و همراه با تصویرهای فوق‌العاده‌ای که "فرهود فرمند" برای کتاب در نظر گرفته است، اوقاتی مفید و مفرح را به کودک هدیه می‌کند.

کتاب آزادی زیباست

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...