کتاب فرهنگ بزرگ زیست شناسی

Biology Dictionary
انگلیسی - فارسی
کد کتاب : 23588
شابک : 978-6001050275‏
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1142
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فرهنگ بزرگ زیست شناسی اثر رحیم هنرنژاد

"فرهنگ بزرگ زیست شناسی" کاری است از "رحیم هنرنژاد" که به همت نشر فرهنگ معاصر به عرصه ی چاپ رسیده است. این فرهنگ انگلیسی – فارسی بالغ که بر هزار صفحه واژه ی اساسی از جنبه های مختلف زیست شناسی را در بر گرفته، یکی از مهم ترین منابع موجود برای استفاده ی تحقیقاتی و مطالعه ی علاقه مندان است.
"رحیم هنرنژاد" موفق شده بیش از سی هزار کلمه ی مهم و اساسی را که در شاخه های مختلف زیست شناسی به صورت مکرر به کار می روند، در "فرهنگ بزرگ زیست شناسی" جمع آوری کند و نشر فرهنگ معاصر آن را در حجم قابل قبول هزار صفحه ای در اختیار مخاطبان گذاشته است.
رشته هایی از زیست شناسی که واژگان معادل آن ها در "فرهنگ بزرگ زیست شناسی" گردآوری شده از جنین شناسی ، تکامل و ژنتیک گرفته تا آناتومی ، بیوشیمی و بیوفیزیک را شامل می شوند. این فرهنگ همچنین واژگان مربوط به گیاه شناسی ، زیست شناسی سلولی، جانورشناسی بی مهرگان، زیست شناسی مولکولی، فیزیولوژی و اکولوژی را در برگرفته و علاوه بر آن واژگانی از بافت شناسی، میکروبیولوژی، جانورشناسی مهره داران و طبقه بندی های زیست شناسی را نیز شامل می شود. "رحیم هنرنژاد" در تدوین "فرهنگ بزرگ زیست شناسی" به گونه ای عمل کرده که خواننده نیازی به لغت نامه ها و فرهنگ های مختلف نداشته باشد. علاوه بر این ، عوامل عملی و کاربردی نیز در نظر گرفته شده است تا این فرهنگ بتواند خواسته های علمی گروه وسیع تری از محققان و دانشجویان را در بسیاری از زمینه های پژوهشی برآورده کند.

کتاب فرهنگ بزرگ زیست شناسی

دسته بندی های کتاب فرهنگ بزرگ زیست شناسی