کتاب درس های فروید برای زندگی

Life Lessons From Freud
  • 10 % تخفیف
    100,000 | 90,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 24577
مترجم :
شابک : 978-6006047331
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب درس های فروید برای زندگی اثر برت کار

زیگموند فروید را بیشتر به عنوان پدر روانکاوی می شناسند. وی متولد 1856 ، یک فیزیولوژیست ، پزشک طب و روانشناس بود که بیشتر عمر خود را در وین ، اتریش گذراند. او ایده های انقلابی ای را در مورد ناخودآگاه ذهن ، سرکوب و معنای رویاها و روش بالینی درمان از طریق گفتگو یعنی گفتار درمانی مطرح کرده و توسعه داد.
کتاب درس های فروید برای زندگی نگاهی جذاب و دقیق به آثار و میراث فروید است. این کتاب روش های بسیار کاربردی ای را بر می گزیند که ما بتوانیم نه تنها فروید را درک کنیم ، بلکه همچنین از اندیشه هایش نت برداری کرده و درس ها بگیریم. کتاب درس های فروید برای زندگی سبب می شود دید واقع بینانه تر و بهتری نسبت به زندگی ، روابط شخصی و روابط تجاری خود داشته باشیم.
برت کار نویسنده ی این کتاب کوشیده است ارتباط اندیشه های فروید با زندگی مدرن را در کتابش نشان دهد. کار یک روان درمانگر عملی است ، که بسیار تحت تأثیر فروید است. او در کتاب درس های فروید برای زندگی برخی از موضوعات جذاب را که فروید بر سر زبان ها انداخت توضیح می دهد: خودتخریب گری ، میل ، عملکردهای شوخی و جوک و یادگیر گرفتن این که کمی خود را جدی گیریم.
کتاب درس های فروید برای زندگی کتابی جذاب ، بامزه ، سرگرم کننده و در عین حال آموزنده و مفید است که خواننده را با اندیشه های بنیادی فروید آشنا کرده و به او کمک می کند این اندیشه ها را در جهت زندگی بهتر به کار بگیرد.

کتاب درس های فروید برای زندگی

برت کار
پرفسور برت کار بیش از سی و پنج سال سابقه فعالیت در حوزه سلامت روان دارد. او عضو ارشد مرکز روابط تویستاک، بخشی از مؤسسه روان‌شناسی طبی تویستاک لندن است و همینطور، مشاور امور روان‌شناختی در مرکز مشاوره بالینت. کار مشاور امور روان‌شناختی مرکز بالبی لندن و عضو هیئت امنای موزه فروید و انتشارات موزه فروید نیز هست و سرپرستی و ویراستاری مجموعه «تک‌نگاره‌های روان‌درمانی قانونی» و همینطور، ویراستاری مجموعه «تاریخ روان‌کاوی» در انتشارات کارنک را...
دسته بندی های کتاب درس های فروید برای زندگی