کتاب چگونه پیر شدن را بپذیریم

How to Age
  • 10 % تخفیف
    150,000 | 135,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 77068
مترجم :
شابک : 978-6227255003
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

چگونه پیر شویم
How to Age
مدرسه زندگی
  • 24,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 2730
مترجم :
شابک : 9780050464595
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه پیر شویم اثر آن کارف

جامعه ترس عمیقی از پیری دارد و نشان دادن سن شما به طور فزاینده یکی از گسترده ترین تابوهای ما است. پیری در زندگی مدرن به طور گسترده ای به عنوان زمان نزول فرد اجتناب ناپذیر است و انکار یا غلبه بر آن غیرممکن تلقی می شود. در "چگونه پیر شویم" ، آن کارف ، جامعه شناس و محقق ، ما را ترغیب می کند که روایت خود را به طور اساسی تغییر دهیم.

کارف با بررسی چگونگی چشم انداز ما در مورد پیری ، از نظر تاریخی این موضوع را به طور واضح تری تعیین و از لحاظ فرهنگی تعریف می کند ، که مطالعات موردی را آشکار می کند تا نشان دهد که چگونه سالخوردگی می تواند یک زمان غنی سازی فعالانه از رشد فرد باشد. او استدلال می کند که اگر بتوانیم بزرگتر شدن را به عنوان بخشی اجتناب ناپذیر از شرایط انسانی تشخیص دهیم ، دیگر چالش بزرگ پیر شدن برای افراد به صورت معضلی بزرگ تلقی نمی شود. در چگونه پیر شویم، بیاموزید که پیر شدن در مورد آمادگی جسمی شما نیست ، بلکه عزم کامل برای زندگی در هر سن و مرحله ای از زندگی است.

در بخشی از کتاب آمده است: «جامعه به شدت از پیر شدن می ترسد و پیری را عارضه ای می داند که باید از آن اجتناب کرد و به کمک علم پزشکی آن را از بین برد»

کتاب چگونه پیر شویم

نکوداشت های کتاب چگونه پیر شویم
Karpf's pithy and cogent treatise calls for us to embrace 'aging as a lifelong process.'...Karpf cites fascinating and diverse examples that confirm the fact that age helps us discover 'enduring sources of meaning.
رساله سنگین و منسجم کارف ما را به پذیرش "پیری به عنوان یک فرآیند مادام العمر" فرا می خواند. "کارف مثالهای جالب و متنوعی را نقل می کند که این واقعیت را تأیید می کند که سن به ما کمک می کند تا منابع پایدار معنا را کشف کنیم.
Booklist Booklist

Self-Help Books for the Rest of Us.
کتابی برای کمک به خودمان.
New York Times New York Times

this book offers radical ways to help us raid the treasure trove of human knowledge.
این کتاب روش های بنیادی را برای کمک به ما با فراگیری گنج دانش بشر ارائه می دهد.
Independent on Sunday

قسمت هایی از کتاب چگونه پیر شویم (لذت متن)
آیا شما هم سن واقعی تان را پنهان می کنید؟ جامعه به شدت از پیرشدن می ترسد و پیری را عارضه ای می داند که باید از آن اجتناب کرد و به کمک علم پزشکی آن را از بین برد. نویسنده کتاب از ما می خواهد این تلقی از پیری را تغییر دهیم. او نشان می دهد که تلقی ما از پیری در بستری فرهنگی و تاریخی شکل می گیرد، و معتقد است که دوره پیر شدن می تواند دوره ای پربار و پویا در زندگی ما باشد. او می گوید اگر پیری را بخشی از سرنوشت مان بدانیم با آن کنار می آییم...