کتاب شادمانه آرامش داشتن

Calm
کد کتاب : 28808
مترجم :
شابک : 978-6006047935
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شادمانه آرامش داشتن اثر مدرسه زندگی

ممکن است با نگاه به عنوان کتاب "شادمانه آرام گرفتن" از موسسه ی "مدرسه زندگی"، تصور کنید که این کتاب قرار است در مورد راه های ایجاد آرامش ، مانند مراقبه ، اوقات سکون و سکوت، مذهب و غیره صحبت کند. این کتاب هر چیزی است به غیر این موضوعات! نویسنده بیشتر وقت خود را صرف بحث در مورد موضوعات مدرنی می کند که باعث می شوند خونسردی خود را از دست بدهیم ، اعم از روابط ، کار ، دیوان سالاری ، خانواده و غیره. با تمرکز بر علل اصلی عصبانیت یا جوش و خروش داخلی ، نویسنده روش هایی معرفی می کند که با آن ها اجازه ندهیم حوادث روزمره به اعصابمان فشار بیاورند. این کتاب واقعا به ما کمک می کند تا دریابیم که بسیاری از مواردی که شدیدا ما را عصبانی می کنند ارزش عصبانی شدن ندارند. این رویکرد به مراتب بیشتر از 15 دقیقه مراقبه ی روزانه به ما امکان می دهد تا آرامشی کسب کنیم و به همین دلیل مطالعه ی "شادمانه آرام گرفتن" شدیدا توصیه می شود.
تعداد کمی از مهارت های زندگی که در درجه بالای اهمیت اند، به اندازه ی توانایی آرامش نادیده گرفته می شوند. بسیاری از بدترین تصمیمات و تعاملات ما تقریبا به طور قطع نتیجه ی از دست دادن آرامش و سقوط به گرداب اضطراب و تحریک است. در کمال تعجب و خوشبختانه ، توانایی آرامش می تواند تمرین شود و ارتقا یابد. پاسخ های ما به چالش های روزمره می تواند به طرز چشمگیری تغییر کند. ما می توانیم خود را در هنر آرامش نه از طریق تنفس آرام یا دمنوش های خاص بلکه از طریق تفکر آموزش دهیم. "شادمانه آرام گرفتن" از موسسه ی "مدرسه زندگی"، کتابی است که با صبر و حوصله علل بزرگترین فشارهای روانی ما را باز می کند و به ما توجیهی از استدلال های کاملا قانع کننده ، زیبا و گاها خنده دار می دهد که بتوانیم از خود در برابر وحشت و خشم مراقبت کنیم.

کتاب شادمانه آرامش داشتن

مدرسه زندگی
مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. این مدرسه برنامه و خدمات متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد؛ منجمله پیدا کردن شغل مورد رضایت، بهبود در روابط، دست یافتن به خونسردی، درک بهتر جهان. مدرسه همچنین خدماتی چون روان‌درمانی و فروشگاه حضوری را نیز ارائه می‌کند.
قسمت هایی از کتاب شادمانه آرامش داشتن (لذت متن)
آرامش داشتن به این معنا نیست که فکر کنیم وضعیت همیشه خوب و قابل پذیرش است، فقط به این معناست که میدانیم با جر و بحث کردن و از کوره در رفتن به مشکلات وضعیت موجود می پردازیم و به جایی نمی رسیم، این رویکرد پیشرفتی جزئی است اما وقتی به یاد خشم ها و عصبانیت های شدید خود می افتیم، میبینیم که این نکته خود دستاوردی بزرگ است.