کتاب چگونه عاقل بمانیم

How to stay sane
  • 15 % تخفیف
    135,000 | 114,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 2736
مترجم :
شابک : 9786006047195
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه عاقل بمانیم اثر فلیپا پری

همه اهمیت سلامتی جسمی را می پذیرند. آیا رسیدن به تعادل ذهنی به همان اندازه مهم نیست؟ فیلیپا پری با کتاب چگونه عاقل بمانیم یک دفترچه راهنما برای نگهداری از ذهن پیدا کرده است.

سالها کار به عنوان روان درمانگر به فیلیپا پری نشان داد که چه روشهایی باعث ایجاد تغییر مثبت در مراجعان وی و بهترین راه برای حفظ سلامت روانی می شود. در چگونه عاقل بمانیم ، او این اصول را رعایت کرده و از آنها برای کمک به خود استفاده کرده است. او با استفاده از ایده های علوم عصبی و تئوری روانشناختی صدا ، به ما نشان می دهد که چگونه خودمان را بهتر بشناسیم. ایده او این است که اگر می دانیم ذهن ما چگونه شکل می گیرد و رشد می کند ، کمتر مورد فرآیندهای ناخودآگاه ناشناخته قرار می گیریم. از این طریق می توانیم یاد بگیریم که استاد احساسات خود باشیم و نه برده آنها.

این یک کتاب هوشمند و خواندنی است. برای هر کس که علاقه ای به سلامت روان خود دارد ، مفید خواهد بود.

کتاب چگونه عاقل بمانیم

فلیپا پری
فیلیپا پری (متولد 1957) یک روان درمانگر و نویسنده انگلیسی است.فیلیپا پری در وارینگتون لنکشایر متولد شد.
نکوداشت های کتاب چگونه عاقل بمانیم
Self-Help Books for the Rest of Us.
این کتابی است برای به خودمان.
New York Times New York Times

Perry offers guidance that is both revelatory and achievable.
پری راهنمایی هایی را ارائه می دهد که هم مکاشفه ای است و هم قابل دستیابی.
booklist booklist

Using stories from her therapy practice to illustrate her points as well as numerous exercises to conduct alone, with a loved one or within a group, Perry brings new light to a well-visited subject
پری با استفاده از داستان هایی از تمرین درمانی خود برای نشان دادن نکات خود و همچنین تمرین های بی شماری ارائه کرده است ، پری روش جدیدی را برای موضوعی که بسیار مورد توجه واقع شده است بیان کرده است.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب چگونه عاقل بمانیم (لذت متن)
همیت سلامت جسمانی برای همه روشن است؛ اما آیا تلاش برای دستیابی به تعادل روانی هم به همین اندازه اهمیت دارد؟ زندگی مدرن استرس فراوانی به ما وارد می کند؛ حفظ آرامش، رضایت و استقبال از تجربیات جدید کار بسیار دشواری است. در این کتاب فلیپا پری روانپزشک به ما چگونگی کارکرد ذهن را نشان می دهد و با تمریناتی به ما می آموزد که چطور انعطاف پذیری مان را افزایش دهیم، روشن بینی را در خود تقویت کنیم و رضایت بیشتری داشته باشیم. این کتاب هم توضیحی است درباره ی ذهن انسان و هم راهنمایی است برای مواجهه با بسیاری از مشکلاتی که زندگی پیش پای ما می گذارد.