کتاب ۱۰ اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان

The Most Successful Small Business in the World
کد کتاب : 24676
مترجم :
شابک : 978-9645938022
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

رشد ده هزار برابری
The Most Successful Small Business in the World
ده اصل ساخت موفق ترین کسب و کار کوچک جهان (کارآفرین-شدن)
کد کتاب : 72184
مترجم :
شابک : 978-6008913863
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 177
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ۱۰ اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان اثر مایکل گربر

راهنمای منحصر به فرد برای مرحله راه اندازی حیاتی یک کسب و کار
توجه زیادی به عملکرد و عملیات تجاری معطوف می شود، با این حال اکثر سرمایه گذاری ها هنوز شکست می خورند. یکی از زمینه هایی که اغلب نادیده گرفته می شود، آماده سازی است. تعداد بسیار کمی از کارآفرینان از خود می پرسند، قبل از راه اندازی استارت آپ خود چه کاری باید انجام دهید؟
10 اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان رویکرد منحصر به فرد مایکل ای. گربر را برای اندیشیدن به معنای شرکت خود با اعمال ده گام مهم خود به شما می دهد. فرآیندی که باید مدتها قبل از اینکه درب خود را باز کنید طی کنید. با این اصول ساده، بر اساس سال‌هایی که مایکل گربر متخصص برای کمک به کارآفرینان بی‌شماری صرف کرده است، اولین قدم‌های ضروری را برای ایجاد زمینه‌ای برای ساختن چیزی که مایکل ای. گربر آن را موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک جهان می‌نامد، بردارید!

نویسنده مایکل گربر بیش از 60000 کسب و کار کوچک را در 145 کشور آموزش داده است.

این کتاب همه چیز را پوشش می دهد، از تعریف معنای شرکت شما، آموزش نحوه تفکر در مورد سیستم ها، اهمیت تمایز، تکمیل افراد در کسب و کار شما، جذب مشتری و موارد دیگر.
اگر آماده‌اید رویای کسب‌وکارتان را بیش از واقعیت بسازید، و تصمیم دارید کاری بزرگ‌تر از آنچه تصور می‌کردید انجام دهید، موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان فرآیندی بسیار بدیع را برای شما فراهم می‌کند تا به آن فکر کنید. بله، شما نیز می توانید موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان را ایجاد کنید.این کتاب دقیقا به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

کتاب ۱۰ اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان

مایکل گربر
مایکل ای گربر در۲۰ ژوئن ۱۹۳۶ در الیزابت سیتی ایالت نیوجرسی آمریکا بدنیا آمده است. بسیاری او را نویسنده می‌دانند، اما در واقع او یک مربی و مشاور بی‌نظیر در زمینهٔ توسعه تجارت و کسب‌وکار است و مثل هر انسان فوق‌العاده موفقی در دنیا، تجربیات خود را به رشته تحریر درآورده است. به اعتقاد خیلی‌ها، مهمترین کتاب او افسانه کارآفرینی است، تا جایی که او را با نام «آقای افسانه کارآفرینی» می‌شناسند. اما او کتاب‌های ارزشمند دیگری مثل همین کتاب ۱۰ اصل موفق‌ت...
دسته بندی های کتاب ۱۰ اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان