کتاب اردوی آماده سازی

Training Camp
داستانی درباره ی تعالی
کد کتاب : 4650
مترجم :
شابک : 9786008237686
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اردوی آماده سازی اثر جان گوردون

اردوی آماده سازی نوشته ی جان گوردون داستانی تاثیرگذار درباره ی مردی است که در تلاش برای بهترین شدن، با ترس هایش رو به رو می شود. شخصیت اول داستان، در طی مسیر، درسی ارزشمند را یاد می گیرد و متوجه می شود کنترل امور واقعا در دست چه کسی است. ایمان تان را قوی تر کنید.

کتاب اردوی آماده سازی

جان گوردون
جان گوردون نویسنده و گوینده آمریکایی در موضوعات رهبری، فرهنگ، فروش و کار تیمی است. گوردون با سازمانهای ورزشی متعددی ، مؤسسات دانشگاهی و شرکتهای مختلف از جمله لس آنجلس داجرز، دزدان دریایی پیتسبورگ، سن دیگو پادس، میامی هیت، اوکلاهما سیتی تندر، بولداگ دانشگاه جورجیا، ببر دانشگاه Clemson، دانشکده ورزشی دانشگاه نبراسکا، و Jacksonville Jaguars ، Philadelphia Eagles ، San Francisco 49ers ، Atlanta Falcons ، سوپ Campell ، Wells Fargo ، Northwestern Mutual ، Publix ، Southwest Airlines Air ، Bayer ، آ...
قسمت هایی از کتاب اردوی آماده سازی (لذت متن)
همان طور که می بینی، همه می گویند می خواهند بازیکن بزرگی باشند، اما تعداد کسانی که حاضرند برای رسیدن به این سطح بهایی بپردازند بسیار کم است. وقتی بازیکنی از من می پرسد چگونه می تواند به سطحی بالاتر برسد، می پرسم چقدر برای رسیدن به این سطح بالا اشتیاق دارد. اگر چیزی را بخواهی، حاضر هستی بهایش را بپردازی و وقت، انرژی، تلاش و فداکاری لازم را صرفش کنی. همه فکر می کنند تنها چیزی که برای رسیدن به این هدف نیاز دارند استعداد است، اما استعداد دیگر برای رسیدن به این هدف کافی نیست. همه ی کسانی که این جا هستند استعداد دارند. مسئله مهم این است که استعدادهایت را با قلبت، روحت، جانت و اشتیاقت در هم آمیزی. مهم این است که دست به کارهایی بزنی که بهترین بهترین ها را از بقیه متمایز می کند. این کارها هیچ ارتباطی به استعداد ندارند.