کتاب کلاه ایمنی

The hard hat
کد کتاب : 4682
مترجم :
شابک : 9786008237730
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی

معرفی کتاب کلاه ایمنی اثر جان گوردون

هم تیمی های بزرگ فقط بر امروز شما تأثیر نمی گذارند، آن ها بر تمام زندگی شما تأثیر خواهند گذاشت. برای ساختن تیمی منسجم و موفق، پیش از هر چیزی، ابتدا باید خودتان به یک هم تیمی عالی تبدیل شوید و پس از آن تلاش کنید دیگران را نیز به هم تیمی های بهتری تبدیل کنید. این کتاب، بخش کوچکی از داستان زندگی پربار «جرج بویاردی» بازیکن تیم لاکراس دانشگاه کورنل است که توانسته در عمر کوتاهش تأثیری عمیق و ماندگار بر زندگی شخصی و حرفه ای بسیاری از اطرافیانش بگذارد.

کتاب کلاه ایمنی

جان گوردون
جان گوردون نویسنده و گوینده آمریکایی در موضوعات رهبری، فرهنگ، فروش و کار تیمی است. گوردون با سازمانهای ورزشی متعددی ، مؤسسات دانشگاهی و شرکتهای مختلف از جمله لس آنجلس داجرز، دزدان دریایی پیتسبورگ، سن دیگو پادس، میامی هیت، اوکلاهما سیتی تندر، بولداگ دانشگاه جورجیا، ببر دانشگاه Clemson، دانشکده ورزشی دانشگاه نبراسکا، و Jacksonville Jaguars ، Philadelphia Eagles ، San Francisco 49ers ، Atlanta Falcons ، سوپ Campell ، Wells Fargo ، Northwestern Mutual ، Publix ، Southwest Airlines Air ، Bayer ، آ...
قسمت هایی از کتاب کلاه ایمنی (لذت متن)
در پایان تمرین های فصل پاییز، جرج را برای برسر گذاشتن کلاه ایمنی انتخاب کردند. جرج خودش هرگز دنبال کسب این نوع افتخارها نبود. این افتخار خودش نصیب جرج شده بود. جرج هرگز دنبال امتیاز نبود. جرج هیچ اهمیتی به آمار و ارقام شخصی نمی داد. جرج همیشه توپی را که روی زمین افتاده بود برمی داشت و به هم تیمی اش پاس می داد تا او هم به یکی دیگر پاسش دهد و نفر آخر هم بالاخره گل بزند و برای تیم شان امتیاز کسب کند. جرج آن قدر تلاش می کرد و آن قدر از خود گذشته بود که همه او را رهبرشان می دانستند. جرج از اعتبار اخلاقی بالایی بین بازیکنان تیم برخوردار بود، چون همیشه همه چیز را درست انجام می داد.