کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی

Improving Maintenance and Reliability Through Cultural Change
کد کتاب : 25836
مترجم :

شابک : 978-6007677148
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی اثر استیون توماس

شیوه های انجام نگهداشت و قابلیت اطمینان را در سازمان چگونه تغییر دهیم؟ تغییر روش ها و عادت های افراد، مستلزم درک و مواجهه و احتمالا تغییر فرهنگ سازمانی است.
موضوع این کتاب نیز تغییرات با رویکرد فرهنگی است. واقیعت این است که حتی برخورداری از بهترین مهندسی، دانش و فناوری نیز نمی تواند موفقیت کسب و کار در نگهداشت و قابلیت اطمینان را تضمین کند. درست است که بدون این ابزارهای سخت به آسانی به موفقیت نمی رسیم؛ اما این ابزارهای سخت، به تنهایی موفقیتی را به ارمغان نمی آورند. برای نهادینه سازی تغییرات باید بتوانید فرهنگ سازمانتان را درک و آن و آن را مدیریت کنید. مجاب کردن افراد به پذیریش رویه های جدید و تطبیق با شیوه جدید و بهتر برای انجام کسب و کار، همیشه کاری بسیار دشوار است. درک و حل این موانع علاوه بر ابزارهای سخت به ابزارهای نرم هم نیاز دارد و یکی از این ابزارهای نرم کلیدی، تغییرفرهنگ سازمان است.

کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی

استیون توماس
استیو توماس بیش از 35 سال تجربه کار در صنعت پتروشیمی را دارد. در این مدت، وی از طریق درگیری شخصی در کلیه مراحل کار، تجربه گسترده ای را در تمام مراحل توسعه استراتژیک و اجرای تحولات سازمانی بدست آورده است. همراه با کارشناسی در مهندسی برق (دانشگاه درکسل) و دو کارشناسی ارشد مدرک مهندسی سیستم و دینامیک سازمانی (دانشگاه پنسیلوانیا)، این تجربه به توماس این امکان را داده است تا به پروژه های زیادی که در آن کار کرده است، ارزش چشمگیری ببخشد. وی در حال حاضر مشغول تلاش کار برای تبدیل موفقیت آمیز سازمان از...
دسته بندی های کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی