کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه

Emotional Intelligence for Project Managers
کد کتاب : 25809
مترجم :
شابک : 978-6006227894
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه اثر آنتونی مرسینو

تحقیقات نشان می دهد که هوش هیجانی (EI) 70-80 درصد موفقیت مدیریت را به خود اختصاص می دهد. فقط مهارت فنی کافی نیست: مدیران پروژه برای هدایت تیم های خود به سمت موفقیت نیاز به مهارت های قوی بین فردی و توانایی تشخیص نشانه های احساسی دارند. هوش هیجانی برای مدیران پروژه خوانندگان را با تمام جنبه های EI یعنی هوش هیجانی آشنا می کند و نشان می دهد که چگونه می توان از احساسات و هیجانات برای دستیابی به اهداف پروژه استفاده کرد. آنها در این کتاب می آموزند که: که چگونه مجریان برتر را جذب کنند • و نیز موارد دیگر. نسخه ی دوم این کتاب شامل چندین بخش گسترده در زمینه خودآگاهی و خودمدیریتی ، و همچنین یک فصل جدید در مورد استفاده از EI یا هوش هیجانی برای هدایت تیم های چابک و نگاه دقیق به رهبری خدمتگزار است. بدون مهارت های لازم برای هدایت موثر افراد ، حتی بیشترین مراقبت های انجام شده و کاملا برنامه ریزی شده نیز از هم می پاشد و به ثمر نمی رسد. کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه یک راهنمای ضروری است که ابزارهای لازم را به دست مدیران پروژه برای ایجاد تیم های برنده و نیز انجام درست و به موقع کار می دهد.
کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه توسط آنتونی مرسینو نوشته شده است. این کتاب را دکتر محمدعلی گودرزی و شیرین ناظرزاده ترجمه کرده اند. کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه را نشر آریانا قلم منتشر کرده است.

کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه

آنتونی مرسینو
آنتونی مرسینو ، PMP (Northfield، IL) بیش از 20 سال تجربه مدیریت پروژه دارد. او در IBM ، Ameritech و Unisys Worldwide کار کرده است و برای مشتریانی از جمله ابوت و دانشگاه شیکاگو مشاوره می کند. او دوره هایی را برای ESI International و University Northwest تدریس می کند و عضو انجمن سخنگوی ملی و موسسه مدیریت پروژه است.
دسته بندی های کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه
نکوداشت های کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه
It’s the book I wished I’d written. If you don’t own a copy, go out and get one.
این کتابی است که آرزو می کردم کاش من می نوشتم. اگر یک نسخه از آن را ندارید ، بیرون بروید و تهیه کنید.
pm4girls.com

I found this book to be a well-structured, easy read that delivers results.
به نظر من این کتاب خوانا و ساختار مند است که نتیجه ارائه می دهد.
PM World Today Magazine

قسمت هایی از کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه (لذت متن)
با کمک ریچ توانستم رابطه میان کمبود آگاهی هیجانی و موفقیت محدود خود را در مدیریت پروژه پیدا کنم، تا آن زمان، حرفه مدیریت پروژه من، مانند جاده پر دست اندازی بود. اگرچه خیابانی بن بست نبود، بزرگراه نیز نبود. به نظر نمی رسید که این جاده بتواند مرا به جایی برساند. در نهایت، به این نتیجه رسیدم که نمی توانم از سوال ریچ درباره خطر چشم پوشی کنم و تصمیم گرفتم برای آن کاری بکنم ، می دانستم که باید تغییراتی ایجاد کنم و آماده بودم تا در زمینه عواطف و روابط ، بیشتر سرمایه گذاری کنم، دلیل این، در ابتدا مسائل حرفه ای نبود. هرچه بود برای من در بازگشت سرمایه خلاصه می شد؛ بازگشت سرمایه برای بهبود هوش هیجانی، البته اطمینان داشتم که منفعت آن شامل شغلم نیز خواهد شد. پس از صرف کردن زمان زیادی در پنج سال گذشته در زمینه هوش هیجانی، خوشحالم که بگویم حرفهام سود چشمگیری از آن برده است.