کتاب فراتر از عملکرد

Beyond Performance
کد کتاب : 25742
مترجم :
شابک : 978-6006227764
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فراتر از عملکرد اثر اسکات کلر

رهبران در دسترسی به توصیه‌های مدیریت تغییر کوتاهی نکرده‌اند، اما هیئت منصفه مدت‌هاست که در مورد اینکه بهترین رویکرد برای پیروی چه رویکردی است، فکر می‌کنند. با انتشار فراتر از عملکرد، حکم کاملا مشخص است. با استفاده از رویکردی که توسط نویسندگان، اسکات کلر و بیل شانینگر شرح داده شده است، شواهد نشان می دهد که رهبران می توانند شانس موفقیت خود را بیش از دو برابر کنند - از سی درصد به تقریبا هشتاد. .
در حالی که اولین نسخه فراتر از عملکرد رویکرد "پنج فریم عملکرد و سلامت" نویسندگان را برای مدیریت تغییر معرفی کرد، نسخه کاملا تجدید نظر شده و به روز شده ی این کتاب به یک راهنمای واقعا عملی "چگونه" برای رهبران تبدیل شده است. هر جنبه ای از چگونگی رهبری تغییر در مقیاس به صورت گام به گام پوشش داده می شود که همیشه با ابزارهای عملی و مثال های واقعی همراه است.
کار کلر و شانینگر از بسیاری جهات متمایز است که یکی از آنها سختگیری پشت توصیه ها است. تحقیق زیربنایی جامع‌ترین تحقیق در نوع خود است - بر اساس بیش از 5 میلیون نقطه داده که از 2000 شرکت در سراسر جهان در یک دوره 15 ساله استخراج شده است. این داده ها با بیش از 40 سال تجربه نویسندگان در کمک به شرکت ها برای دستیابی به تغییرات در مقیاس بزرگ همراه می شود. کلر و شانینگر به عنوان شرکای ارشد مک‌کینزی ، که به طور مداوم به عنوان معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت در جهان معرفی می‌شوند، از تجربیات مشترک همکاران خود از دفاتر بیش از 60 کشور با دسترسی بی‌نظیر به مدیران عامل و تیم‌های ارشد استفاده می‌کنند.

کتاب فراتر از عملکرد

اسکات کلر
اسکات کلر یک مدیر در دفتر جنوبی مک کینزی و شرکت کالیفرنیای جنوبی است و شیوه تغییر تحول خود را در آمریکا به عهده دارد. وی چندین مقاله در مورد مدیریت تغییر و رفتار سازمانی و همچنین کتابی را برای همکاران و مشتریان منتشر کرده است. وی دارای مدرک MBA و لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه نوتردام است و به عنوان مدیر تولید با Procter & Gamble و مهندس فوتوولتائیک برای وزارت انرژی ایالات متحده کار کرده است. در خارج از مک کینزی، اسکات بنیانگذار Digital Divide Data ، یک شرکت اجتماعی برنده جوایز است که از...
نکوداشت های کتاب فراتر از عملکرد
This isn't just a play book, it's a game changer.
این فقط یک کتاب نیست، بلکه یک کتاب تعیین کننده است.
GREG CASE

Even the most skeptical will be won over by the pragmatic, data-driven approach.
حتی بدبین ترین افراد نیز با رویکرد عمل گرایانه و مبتنی بر داده ها برنده خواهند شد.
LYNN ELSENHANS

قسمت هایی از کتاب فراتر از عملکرد (لذت متن)