کتاب آزمودن ایده های کسب و کار

Testing Business Ideas
کد کتاب : 74848
مترجم :
شابک : 978-6227089134
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 354
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آزمون ایده های کسب و کار
Testing Business Ideas
کد کتاب : 104048
مترجم :

شابک : 978-6004073868
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 348
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آزمودن ایده های کسب و کار اثر دیوید جی بلند

کتاب «آزمودن ایده های کسب و کار» اثری نوشته «دیوید بلند» و «الکساندر استروالدر» است که اولین بار در سال 2019 انتشار یافت. کتاب به چهار بخش تقسیم شده است: «طراحی»، «تست»، «آزمایش ها»، و «طرز تفکر». دو بخش نخست کتاب به این موضوع می پردازند که چگونه می توانیم قبل از آغاز کردن یک آزمایش (مثلا طراحی تیم، یا مشخص کردن فرضیه اصلی)، احتمال رسیدن به موفقیت را افزایش دهیم. بخش «آزمایش ها»، به ما کمک می کند از طریق پرسیدن سوال هایی درباره میزان ابهام و ضرورت موضوع، آزمایشی درست و مناسب را برای هدف خود برگزینیم. کتاب با بخش «طرز تفکر» به پایان می رسد و مسائلی مهم را با مخاطبین در میان می گذارد: مشکلات زیادی که ممکن است در طول مسیر با آن ها مواجه شویم (و چگونگی اجتناب از آن ها)، و همچنین نقش تعیین کننده مدیر یا رهبر در رسیدن به هدف.

کتاب آزمودن ایده های کسب و کار

دیوید جی بلند
دیوید جی بلند نویسنده و بنیانگذار مستقر در سیلیکون ولی است. در سال 2015، او Precoil را برای کمک به شرکت‌ها برای یافتن مناسب بازار محصول با استفاده از استارت‌آپ ناب، تفکر طراحی و نوآوری در مدل کسب‌وکار تأسیس کرد. دیوید به اعتبارسنجی محصولات و خدمات جدید در شرکت هایی مانند جنرال الکتریک، تویوتا، ادوبی، اچ پی و بهر کمک کرده است.
نکوداشت های کتاب آزمودن ایده های کسب و کار
A practical guide to effective business model testing.
راهنمایی کاربردی برای آزمودن مدل های کسب و کار به شیوه ای موثر.
Barnes & Noble

With practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses.
با توصیه هایی کاربردی برای اتخاذ تصمیمات مهمی که بر اساس شهود و حدس، شکل نگرفته اند.
Amazon Amazon

It shows leaders how to make experimentation a continuous, repeatable process.
این کتاب به رهبران نشان می دهد که چگونه می توان آزمایش کردن را به فرآیندی مداوم و تکرارپذیر تبدیل کرد.
Wiley

قسمت هایی از کتاب آزمودن ایده های کسب و کار (لذت متن)
اگر در یک استارتاپ هستید، تیم بنیان گذار همچون چسبی است که تمام افراد را در کنار هم نگه می دارد. اگر در یک شرکتی هستید، برای ایجاد کسب و کار خطرپذیر جدید، همچنان به تیمی منسجم نیاز خواهید داشت. و اگر کارآفرین فردی هستید، تیمی که درنهایت از مهارت هایشان استفاده می کنید، عامل موفقیت یا شکست کسب و کارتان خواهد بود.

در خلال تشکیل تیم، همواره تنوع را سرلوه کارتان قرار دهید، نه اینکه بخواهید بعدها به فکر آن بیفتید. با داشتن تیم رهبری متنوع، الگوی دیگر اعضای تیمتان باشید. رفع مسائل ناشی از داشتن تیم غیرمتنوع در آینده بسیار دشوار است.

طراحی تیم لازم است، اما کافی نیست. ممکن است تجربه کارآفرینی داشته باشید، اما نحوه تعامل شما با تیمتان هم باید واجد ویژگی های کارآفرینانه باشد. رفتار تیم را می توان در قالب شش مقوله ای که شاخص های اصلی موفقیت تیم هستند، بازگو کرد.