کتاب کنسرت های شبانه

Night concerts
کد کتاب : 25877
شابک : 978-6229913918
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کنسرت های شبانه اثر سعید کرامتی

در عرصه ی نویسندگی معاصر به دلیل عدم حمایت ناشران یا تعدد آثار جدید، بسیاری از داستان های ارزشمند و نو، مجال خودنمایی نمی یابند. در این بین شبکه های اجتماعی و فضای مجازی امکانات مناسبی را در اختیار نویسندگان جوان قرار می دهند تا ابتدا مخاطب خود را پیدا کنند و مقبولیت قلم و هنر خود را بسنجند و سپس حرکت در این مسیر حرفه ای نویسندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

در این بین نام سعید کرامتی در کنار مینیمالیست ها و دیگر نویسندگان جوانی که کار خود را از شبکه های اجتماعی آغاز کردند به چشم می خورد که این بار در داستانی نه چندان کوتاه و نه چندان بلند، اولین کتاب خود را با نام کنسرت های شبانه به خوانندگان و دوست داران قلمش معرفی می کند.

این کتاب همانطور که از اسمش پیداست بیشتر از آن که خوانده شود شنیده می شود و در اتحاد با عنوانی که آفریننده اش بر آن نهاده، مخاطب را در موسیقی جهان نویسنده گم می کند. خواننده در میان دغدغه ها و واژه های نویسنده چرخ می زند و کم کم قصه را از میان سازی که قلم اوست می شنود و همانطور که در کنار جوانی شیفته ی خانواده قدم بر می دارد، ناگاه خود را در دهه ی شصت که دهه ی عشق های مضطرب است می یابد. اما در این گردش جذاب چه گفت و شنود هایی بین قصه گو و خواننده اش پیش می آید مطلبی است که با خواندن این اثر زیبا و نوین درخواهید یافت.

کنسرت های شبانه را نشر هنر پارسینه در هشتاد صفحه منتشر کرده است.

کتاب کنسرت های شبانه

سعید کرامتی
سعید کرامتی در سال ۱۳۶۳ متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران می‌باشد اما تحصیل در رشته‌ای دور از ادبیات نتوانست مانع از علاقه وی به نویسندگی شود. اولین کتاب وی با عنوان «کنسرت‌های شبانه» در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسید. داستانی با کلامی صمیمی، بُرنده و آغشته به حسرت؛ همه‌ی مهر و علاقه و دغدغه‌ی یک جوانِ آغشته به زمانِ جنونِ ایران؛[ جوانِ دهه‌ی شصت] و عاشقِ خانواده‌اش را روایت می‌کند.سبک نگارش ساده وی آمیخته‌ای از نثر ساده و مصنوع می...
قسمت هایی از کتاب کنسرت های شبانه (لذت متن)
زمان اینجا گم شده، یا به تعبیری تقسیم بندی زمان روی این تخت معنای متعارف بیرون رو نداره. وقتی هر شب یه اجرا از گذشته ببینی، در حال غوطه ور بشی و در آینده مستغرق دیگه مرزهای زمانی دریده میشه. اینجا همیشه حال، شاید واسه همین هیچ زخمی تو زندگی من کهنه نمیشه.