کتاب خلق یک کسب و کار ثروت ساز

Entrepreneurship: How to Start and Grow Your Own Business
چگونه یک تجارت شخصی را شروع کنید و رشد دهید؟
کد کتاب : 26095
مترجم :
شابک : 978-6008913450
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب خلق یک کسب و کار ثروت ساز اثر برایان تریسی

پیام کتاب "خلق یک کسب و کار ثروت ساز" فقط این موضوع است: در این عصر کارآفرینی ، ترک کار برای شروع کسب و کار خودتان بسیار وسوسه انگیز است. قبل از انجام این کار ، هر آن چه که می توانید را از بهترین ها بیاموزید . "برایان تریسی"، نویسنده و مشاور تجاری است که شهرت جهانی دارد، وی در کتاب "خلق یک کسب و کار ثروت ساز" در مورد یکی از مهم ترین مجموعه مهارت های مورد نیاز امروزه ، کارآفرینی ،به شما می گوید. کتاب این موضوعات مهم را پوشش می دهد : اسطوره های کارآفرینی ، انتخاب بهترین شغل برای شما ، تأمین مالی از شغل ، تغییر ذهنیت کارمندان به طرز فکر کارآفرینی ، ایجاد یک طرح تجاری واقع گرایانه ، استخدام بهترین ها ،مدیریت موفقیت و رشد تجارت شما با فروش و بازاریابی.
این کتاب برای کمک به هرکسی که مایل به راه اندازی یا رونق دادن یه کسب و کار خود است، طراحی شده است. بگذارید بیاموزید . "برایان تریسی"علم کارآفرینی را که نه فقط برای سال ها ، بلکه برای هزاره ها آزمایش شده و اثبات شده،به شما بیاموزد. اگر ایده های این کتاب را به سادگی مطالعه کنید و آن ها را به کار ببرید ، می توانید یک کارآفرین موفق شوید. موانع ورود به تمامی بازارها از بین رفته اند. شما می توانید کسب و کارتان را با کارکنان کم و حتی بدون آن ها شروع کنید. هزینه های بازارایابی و تبلیغات کم شده اند. هزینه های تولید و توزیع به صفر رسیده اند.اکنون به راحتی می توانید یک کسب و کار را از دفتر خود در خانه خودتان شروع کنید. بیاموزید . "برایان تریسی" در این کتاب عالی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از تمامی این گزینه ها استفاده کنید، کسب و کار پرسودتان را شروع کنید و آن کسب و کار را از نظر کارمندان و درآمد، به اندازه ی دلخواه خود رشد دهید.

کتاب خلق یک کسب و کار ثروت ساز

برایان تریسی
برایان تریسی، زاده ی 5 ژانویه ی 1944، نویسنده ی کانادایی/ آمریکایی است. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار است. تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت می پردازد. تریسی پیش از پایه گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت و ساز...
نکوداشت های کتاب خلق یک کسب و کار ثروت ساز
A hard-line path to successful entrepreneurship for beginners...Aspiring entrepreneurs will benefit from Tracy's straightforward strategies.
راهی سخت برای موفقیت کار آفرینان مبتدی ... کارآفرینان مشتاق از استراتژی های مستقیم تریسی بهره مند می شوند.
kirkus reviews kirkus reviews

قسمت هایی از کتاب خلق یک کسب و کار ثروت ساز (لذت متن)
سال ها پیش، موقع شروع به کار، سابقه ی محدودی داشتم. دیپلم نگرفته بودم؛ سال ها کارگری می کردم و زحمت کشیده بودم. به آدم هایی که عملکرد بهتری نسبت به من داشتند، حسادت می کردم و این سوال برایم پیش آمده بود که چرا بعضی افراد از دیگران موفق تر هستند. بعد، مشغول مطالعه ی اقتصاد و به خصوص اقتصاد کارآفرینی شدم و به این نتیجه رسیدم که کارآفرینی، موتور محرک جامعه ی ما در دویست تا سیصد سال گذشته بوده است. کارآفرین شخصی ست که فرصت خدمت به مردم با محصول یا خدمات موردنظر و مورد نیازشان را غنیمت می شمرد و می تواند آن محصول یا خدمات را با هزینه ای پایین در اختیار مشتری قرار دهد. این معادله بسیار ساده است. صدها ساعت را صرف مطالعه ی این موضوع کرده ام، چون مبحث بسیار جذابی ست. نکته ی آخر این است که نیازهای انسان نامحدودند. انسان صرف نظر از داشته های خود به دنبال چیزهای جدید و متفاوت است.