کتاب میلیاردر معنوی

The Awakened Millionaire
دعوتی به جنبش کسب ثروت از راه های معنوی و الهام بخش
کد کتاب : 26166
مترجم :
شابک : 978-6009704231
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب میلیاردر معنوی اثر جو ویتالی

میلیونر معنوی یک مانیفست عملی است که شما را به سمت ابعاد جدیدی از ثروت شخصی ، رشد معنوی و در نتیجه تحول جهانی راهنمایی می کند. در این کتاب که توسط دکتر جو ویتال ، میلیونر مشهور ، پرفروش ترین نویسنده و ستاره ی فیلم پرفروش "راز" نوشته شده است ، شما یک فرمول بحث برانگیز را کشف خواهید کرد . چیزی که عده ی کمی معتقدند امکان پذیر است: ترکیب پول و معنویت با هم برای به دست آوردن چیزهای بیشتر از هر دوی این ها. این کتاب یک فراخوان برای عمل است و شما را وادار می کند تا از خواب بیدار شوید ، برخیزید و خود را به یک بیان قدرتمند از اشتیاق ، ثروت و تمایل خود برای ایجاد تغییر تبدیل کنید. این کتاب دعوتی برای تبدیل شدن به یک میلیونر معنوی واقعی است.
در حالی که اکثر افراد پول و معنویت را دو چیزی می دانند که با هم اشتراکی ندارند و حتی متضاد همدیگر اند، دکتر ویتال این هنجارهای اجتماعی را در هم می شکند و ماهیت واقعی پول را که با هدف روح انگیز قدرتمند شده است به شما نشان می دهد. این کتاب جذاب که هم الهام بخش ، هم انگیزشی و هم تعاملی است ، در نهایت مراحل عملی را نشان می دهد که همه بتوانند از آن بدون در نظر گرفتن شکست های گذشته ، وضعیت مالی فعلی یا اهداف آینده ، برای مشاهده ی نتایج آنی استفاده کنند. اما ماموریت او این نیست که شما را به سادگی تغییر دهد. ماموریت دکتر ویتاله ایجاد گروهی از میلیونرهای معنوی است که با هر اقدامی که انجام می دهند ، جهان را متحول می کنند ، در حالی که از تجمل شخصی و ارضاء روحانی برخوردار هستند ، سطح جدیدی از پول و رشد معنوی می تواند به آنها بدهد. کتاب فاش می کند:
چگونه می توان اشتیاق خود را به ثروت تبدیل کرد
چگونه پول را به یک ابزار معنوی تبدیل کنیم
چگونه می توان یک مأموریت روحانی ایجاد کرد که جهان را تغییر می دهد.

کتاب میلیاردر معنوی

جو ویتالی
جوزف ویتالی یا جو ویتالی (Joseph Vitale؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳) نویسنده، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالات متحده ی آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می‌داند. جو ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب‌های عامل جاذب و محدودیت صفر شناخته می‌شود. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بو...
قسمت هایی از کتاب میلیاردر معنوی (لذت متن)
ما با پول در جنگیم. نمی دانیم این جنگ کی یا حتی چرا شروع شد. ولی کار درستی به نظر می رسد. جنگ درستی ست، چون ما از پول مهم تریم. روح ما در خطر است. پول نباید روی ما قدرتی داشته باشد. ولی دارد. پس ما شعار جنگ سر می دهیم. دشنامش می دهیم. با لذت، با عصبانیت، با کینه و با غضب دشنامش می دهیم. روح های مان علیه آن بسیج می شوند، انگار که ریشه ی فساد انسانیت است. از تسلط شرورانه ای که روی ما دارد، متنفریم. از این که بدخواهانه نسبت به استرسی که در ما به وجود می آورد، بی اعتناست، بدمان می آید. طمعی را که به وجود می آورد، مسخره می کنیم. به این فکر می کنیم که چرا با بدجنسی؛ سلامتی مان، طول عمرمان و شادی مان را نابود می کند. متنفریم از این که ما را به قربانیان مفلوک قدرتش تبدیل کرده است. مثل بچه های لوس از بدبختی ای که به ما داده، ناله سر می دهیم. اگر این قدر عاشقش نبودیم، با خوشحالی تمام به آتشش می کشیدیم، تک تک اسکناس ها را. ولی ما عاشق پول هستیم. این جنگ ساختگی هرچه باشد، نمی تواند این عطش سیری ناپذیر ما را برای داشتنش، تملکش و عزیزشمردنش حتی کمی فرو بنشاند.