کتاب منم مهدی

Manam Mehdi
زندگی و شخصیت امام مهدی (ع)
کد کتاب : 26426
شابک : 978-9642918638
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب منم مهدی اثر ابراهیم شفیعی سروستانی

کتاب منم مهدی: زندگی و شخصیت امام مهدی (ع) نوشته ی ابراهیم شفیعی سروستانی، جلد اول از مجموعه «فرهنگ مهدویت و انتظار»، در شش فصل با محوریت شناخت امام مهدی (ع) و ویژگی های آن حضرت به عنوان امام زمان و آخرین حجت خدا بر روی زمین نگاشته شده است.
این اثر در شش فصل مهم ترین مباحثی که هر شیعه منتظر باید در مورد ویژگی های ظاهری امام عصر (ع) بداند، بررسی و بیان کرده است؛ مباحثی مانند تاریخ زندگانی، ویژگی های ظاهری، صفات اخلاقی، مفهوم و علل غیبت و دلایل اثبات امامت آن حضرت. در پایان کتاب نیز به پرسش های مختلفی که درباره زندگی و شخصیت امام مهدی (ع) در اذهان مردم وجود دارد، پاسخ داده شده است.

کتاب منم مهدی

ابراهیم شفیعی سروستانی
ابراهیم شفیعی سروستانی متولد سال 1343، از محققین و نویسندگان معاصر می‌باشد. وی در مراکزی از قبیل پژوهشکده فقه و حقوق، دفتر مطالعات و تحقیقات زنان، مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، مرکز تحقیقات استراتژیک، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی، موسسه فرهنگی موعود و مجله موعود فعالیت اجرائی و عملی نیز داشته است.«ابراهیم شفیعی سروستانی» در سال ۱۳۴۳ در شیراز به دنیا آمد. با پایان تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۶۲، دروس حوزه را در همان شهر آغاز و در سال ۱۳۶۵ پس از گذراندن دروس مرحله اول سطح...