کتاب روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای

A Narrative of the life of Ayatolla Sayyed Ali Khamenei
کد کتاب : 27646
شابک : 978-6009234165
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 992
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای اثر جعفر شیرعلی نیا

کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای» به کوشش جعفر شیرعلی نیا منتشر شد. این کتاب 75 سال از زندگی رهبر معظم انقلاب را که 25 سال آن مربوط به دوران رهبری ایشان است در بر می گیرد .
این کتاب در هزار صفحه روایتی از روزهای کودکی و مدرسه، روزهای مبارزه تا پیروزی انقلاب، روزهایی از دهه شصت، دوران ریاست جمهوری و سال های جنگ، از 25 سال رهبری از دولت سازندگی تا دولت اصلاحات و پس از آن تا امروز را در بر گرفته است ، هم چنین در این کتاب روایتی از حوادث داخلی، منطقه ا ی و بین المللی آمده است و در واقع کتاب آمیزه ای از سیاست، تاریخ، اجتماع و… است.
بنا به گفته شیرعلی نیا در این کتاب بالغ بر 1000 تصویر کار شده است، تصاویری کمتر دیده و یا کمتر دیده شده از زندگی و زمانه رهبر معظم انقلاب، در این کتاب هم تصاویری از خود رهبر اتقلاب و هم تصاویری از دوران زندگی ایشان درج شده است.

کتاب روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای

جعفر شیرعلی نیا
جعفر شیرعلی نیا، متولد 1357، پژوهشگر برجسته تاریخ دفاع مقدس است. از جعفر شیرعلی نیا کتاب های متعددی از جمله «بحران بالا می گیرد»، «جبهه میانی»، «جبهه جنوب»، «دایره المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق»، «دایره المعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیسم» و «هشت سال این گونه گذشت» منتشر شده است.جعفر شیرعلی نیا در رشته فیزیک هسته ای تحصیل کرده و درس خوانده است، اما گرایش به تاریخ او را به 12 سال مطالعه مستمر واداشت تا به صورت خصوصی...
دسته بندی های کتاب روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای