کتاب هفت خوان و هفت رزم

Haft Khan
کد کتاب : 26677
شابک : 978-9643917616
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هفت خوان و هفت رزم اثر زهره پریرخ

هفت خوان و هفت رزم یکی از جذاب‌ترین داستان‌های شاهنامه است. این داستان دربارهٔ هفت خوان و هفت رزمان است که هر کدام از آن‌ها نمادی از قدرت، شجاعت و هنر در جنگ و زندگی انسانی هستند. این کتاب به طور جذابی عشق، جنگ، قدرت و سرنوشت انسان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و خواننده را در گردابی از احساسات و افکار فرو می‌برد. این کتاب به شدت توجه و تحسین بسیاری را جلب کرده و جایگاه ویژه‌ای در ادبیات فارسی دارد.
نامه ی نامور، برگزیده ی دوازده جلدی از داستان های شاهنامه ی حکیم ابولقاسم فردوسی شاعر و حماسه سرای قرن چهارم ایران است این مجموعه با نثری ساده و امروزی روایت شده است.

کتاب هفت خوان و هفت رزم

زهره پریرخ
زهره پریرخ متولد 15 شهریور 1338 از مشهد است. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مدیریت به پایان رسانده است. پریرخ نویسنده مجموعه 9 جلدی «چرا پنج وجبی» است.زهره پریرخ کارشناس کانون پرورش فکری از سال 1362 کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. آثار وی از قرار زیر است:مجموعه 40 جلدي قصه‌گويي (30 جلد همراه با خانم وظيفه‌شناس، 10 جلد مستقل)، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان 1362/ دستمال خال خالي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان 1370/ مجموعه آي قصه قصه (تصويرگري و...