کتاب قتل در زمین گلف

The Murder on the Links
کد کتاب : 2679
مترجم :
شابک : ‏‫‭‬‭978-9643634735‬
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 269
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1923
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قتل در زمین گلف اثر آگاتا کریستی

هرکول پوآرو و کاپیتان هستینگز به مرلینویل-سور-مر، فرانسه سفر می کنند تا با پل رنو، که از آنها درخواست کمک کرده است، ملاقات کنند. وقتی آنها رسیدند، پلیس محلی با این خبر از آنها استقبال کرد که جسد رنوآن روز صبح پیدا شد، از پشت با چاقو ضربه خورده و در یک قبر تازه حفر شده در مجاورت یک زمین گلف محلی رها شد. همسر او، الویز رنو، مدعی است که مردان نقابدار ساعت 2 صبح وارد ویلا شدند، او را بستند و شوهرش را با خود بردند. الویس پس از بازرسی جسد او، از دیدن شوهر مرده اش از اندوه فرو می ریزد. مسیو ژیرو از سورته تحقیقات پلیس را رهبری می کند و از دخالت پوآرو ناراحت است.

پوآرو به چهار واقعیت کلیدی در مورد این پرونده اشاره می کند: یک قطعه لوله سربی در نزدیکی بدن پیدا شده است. تنها سه خدمتکار زن در ویلا بودند زیرا جک پسر رنو و راننده‌اش فرستاده شده بودند. یک فرد ناشناس روز قبل از آن بازدید کرد. و همسایه نزدیک رنو، مادام دوبرویل، در هفته های اخیر 200000 فرانک به حساب بانکی او گذاشته بودند.

کتاب قتل در زمین گلف

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...