کتاب سلام، من صفر هستم

Ciao, sono zero
داستان واقعی «هیچ »ی که میلیونها میلیون ارزش دارد
کد کتاب : 26842
مترجم :
شابک : 978-6000104146
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سلام، من صفر هستم اثر لوکا نوولی

کتاب "سلام، من صفر هستم" یکی از چهار عنوان مجموعه‌ای از کتب علمی است که انتشارات بریوسکی ایتالیا آن‌ها را منتشر کرده است. این مجموعه شامل سه جلد دیگر با عناوین "سلام، من زمین هستم"، "سلام، من روبات هستم" و "سلام، من زمان هستم" نیز می‌شود. تصویرگری این مجموعه نیز توسط خود نویسنده انجام شده است.

داستان "سلام، من صفر هستم" ماجرای عجیب و واقعی آقای هیچ را روایت می‌کند، کسی که به طور جادویی به یک عدد سحرآمیز تبدیل می‌شود و دارای ارزش‌های میلیون‌ها دلاری می‌شود. این داستان از هندوستان آغاز می‌شود و به سراسر جهان گسترش می‌یابد. صفر، در کنار برادر عزیزش یک، توانایی نشانه‌گذاری برای همه اعداد دنیا را دارد. علاوه بر ارائه اطلاعات درباره عدد صفر به بچه‌ها، این داستان امید را در وجود آن‌ها تقویت می‌کند و به‌خصوص برای کودکانی که خود را توانمند نمی‌بینند، بسیار الهام‌بخش و تاثیرگذار است.

کتاب سلام، من صفر هستم

لوکا نوولی
لوکا نوولی (زاده 7 اکتبر 1947) کاریکاتوریست و نویسنده ایتالیایی است.نوولی که در میلان به دنیا آمد، در زراعت فارغ التحصیل شد و اولین نوارهای خود را در سال 1967 برای برخی از انتشارات دانشگاه شروع کرد. وی اولین کار حرفه ای خود را در سال 1971 با مجموعه طنزهای تاریخچه، که در مجله یورا منتشر شده بود، انجام داد و اندکی بعد، کمیک استریپ موفق Gli Edenisti را ایجاد کرد، که در روزنامه های Gazzetta di Parma و Il Messaggero و در مجله Pardon منتشر شد. در سال 1974 او بهترین اثر شناخته شده خود، طنز استری ایل...