کتاب کلاس پرنده

The Flying Classroom
کد کتاب : 73812
مترجم :
شابک : 978-6004137935
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1933
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

کلاس پرنده
The Flying Classroom
کد کتاب : 27121
مترجم :
شابک : 978-6000103163
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 151
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1933
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کلاس پرنده اثر اریش کستنر

رمان «کلاس پرنده» داستانی است که در مدرسه شبانه روزی شکل می گیرد و در آن، سخن از شجاع ها و ترسوها، آدم های عاقل و مردم نادان است. با اجرای نمایش نامه «کلاس پرنده»، بالاخره بعضی بچه ها یاد خواهند گرفت که زندگی نه با پول درآوردن شروع می شود، و نه با آن به پایان می رسد. این رمان، روایت نویسنده ای است که به موضوع شهامت فکر می کند و تصمیم می گیرد نوشتن داستان عید را شروع کند.
اریش کستنر آثار متعددی در حوزه کودک و نوجوان تألیف کرده است و با سه اثر نوجوان خود یعنی «کلاس پرنده»، «خواهران غریب» و «امیل و کارآگاهان» در ایران شناخته می شود. از آثار او اقتباس های ادبی، نمایشی و سینمایی زیادی انجام شده است.

کتاب کلاس پرنده

اریش کستنر
امیل اِریش کِستْنِر (به آلمانی: Emil Erich Kästner) با نام مستعار ملخیور کورتز (Melchior Kurtz) (زاده ۱۳ فوریه ۱۸۹۹ در درسدن - درگذشته ۲۹ ژوئیه ۱۹۷۴ در مونیخ) نویسنده، شاعر، فیلم‌نامه‌نویس و طنزپرداز آلمانی بود که بیشتر به خاطر شوخ‌طبعی، اشعار تیزبینانه اجتماعی و پرداختن به ادبیات کودکان شناخته شده‌است.اِریش کستنر پس از گذراندن دوره تربیت معلم، در سال ۱۹۱۷ و در بحبوحهٔ جنگ اول جهانی به عنوان سرباز به جبهه‌های جنگ فرستاده شد. در جبههٔ جنگ به بیماری قلبی دچار گشته ...