کتاب درآمدی بر آراء ملانی کلاین

Introduction to the Work of Melanie Klein
کد کتاب : 27262
مترجم :
شابک : 978-6006454443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1964
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب درآمدی بر آراء ملانی کلاین اثر هانا سیگال

"درآمدی بر آراء ملانی کلاین" به قلم "هانا سیگال" مقدمه ای شفاف و جامع از نظریه های "ملانی کلاین" به دست یکی از برجسته ترین تحلیل گران معاصر کلاینی است که فصل های قابل توجهی را در مورد کارهای اولیه ی او و تکنیک های به کار رفته به وسیله ی وی به مخاطبین عرضه داشته است.
این اثر به کوشش "هانا سیگال" تمرکزخوبی بر نکات اصلی است که در تفکرات "ملانی کلاین" برجسته شده است. "هانا سیگال" نویسنده ای است که می تواند مفاهیم مورد نظر وی را که برای بسیاری از افراد مبهم و دور از تجربه است، به چیزی خواندنی و قابل هضم تر تبدیل کند. "هانا سیگال" همچنین این مطالب را با توضیحات موردی خود تکمیل می کند. صادقانه می توان گفت که مواجهه با رویکردهای "ملانی کلاین" دشوار است؛ اما نظریه پردازان توانسته اند تعدادی از اصول فوق العاده مهم را که "کلاین" بر آن ها تاکید داشت، در پیش بگیرند و آنها را به چیزی تبدیل کنند که می تواند به زبانی قابل دسترسی تر برای بیماران بیان شود. بنابراین ، نکاتی که "هانا سیگال" در مورد آن ها بحث می کند ، بسیار قابل لمس تر از نمونه های موردی وی است.
"درآمدی بر آراء ملانی کلاین" علاوه بر این که یک بررسی اجمالی از نظریات "ملانی کلاین" را در بردارد، در عین حال پژوهشی دقیق و متقن درباره ی عملکرد یکی از پیشگامان برجسته در زمینه ی روانکاوی و فعالیت های فردی است که به گسترش نظریات "زیگموند فروید" کمک قابل توجهی نموده است. بنابراین این کتاب یک منبع کلاسیک در تاریخ روانکاوی و مرجعی قابل اعتماد برای آشنایی با نظریات "ملانی کلاین" است.

کتاب درآمدی بر آراء ملانی کلاین

هانا سیگال
هانا سیگال (هانا پوزناچسکا) زاده ی 20 آگوست 1918 و درگذشته ی 5 ژوئیه 2011، روانکاو انگلیسی لهستانی تبار و از پیروان ملانی کلین بود. او رئیس انجمن روانکاوی انگلیس و نایب رئیس انجمن بین المللی روانکاوی بود و در سال 1987 به ریاست یادبود فروید در کالج دانشگاه لندن (UCL) منصوب شد.