کتاب چهل روز عاشقانه

Chehel Rooz Asheghaneh
کد کتاب : 28028
شابک : 978-9644328015
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چهل روز عاشقانه اثر محمدرضا سنگری

این کتاب بازخوانی واقعه عاشورا به معنای حضور در مراسم پرشکوه، درختی را که انبیاء در هزاره‌های نبوت خود کاشتند، به بار نشانده است می باشد. واقعه عاشورا نمایانگر روز بخشش میراثی است که از همه انبیاء به حضرت حسین (ع) منتقل شده است. همچنین اربعین نمایانگر روز بخشش این میراث توسط حسین (ع) به تاریخ است و نشان دهنده این حقیقت است که هر انسانی، باید به امکان زیستن به مانند پیامبران دست پیدا کند.

نویسنده از آن شعله‌های نور و حقیقت واقعه عاشورا الهام می‌گیرد و با استفاده از یک نثر زیبا و روان، خوانندگان را به سفری سراسر واقعه عاشورا و تا اربعین می‌برد. او در این سفر کرامت انسانی حضرت حسین (ع) و یارانش و همچنین بانوی بزرگ ریگزارهای غم و خارستانهای تازیانه را به تصویر می‌کشد.

کتاب چهل روز عاشقانه

محمدرضا سنگری
محمدرضا سنگری نویسنده و پژوهشگر ایرانی متولد اول آبان ۱۳۳۳ می‌باشد. پس از ریاست وی بر گروه برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی زبان و ادبیات فارسی، ادبیات اسلامی وارد کتب درسی شد. او نویسنده، پژوهشگر و شاعر ادبیات انقلاب اسلامی و شعر و ادبیات آیینی و عاشورایی است، و آثار وی جزو منابع این موضوعات به‌شمار می‌رود، همچنین وی فعال در نقد، داوری، سخنرانی و بررسی آثار ادبی به‌خصوص ادبیات عاشورایی و دفاع مقدس می‌باشد.یکم آبان سال ۱۳۳۳ محمدرضا سنگری در دزفول متولد شد. رشته تحصیل...