کتاب نقشه ی روح

Jung's Map of the Soul
کد کتاب : 28395
مترجم :
شابک : 978-6003400368
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب نقشه ی روح اثر موری اشتاین

کتاب «نقشه ی روح» یکی از بهترین خلاصه‌های یک جلدی اندیشه یونگ به زبان انگلیسی می‌باشد. موری استاین با شروع پرداختن به "نفس" و کشف مناطق پیچیده تر از جمله کمپلکس ها ، میل جنسی ، سایه ، "آنیما" ، خود ، فرد و همزمانی ، مفاهیم یونگی را توسعه می بخشد.
موری اشتاین در هر زمینه موضوعی به خوبی از مقاله هایی استفاده می کند که یونگ در اواخر عمر خود نوشته است. او آنها را در چارچوب اندیشه در حال توسعه یونگ قرار می دهد. این روش به نویسنده اجازه می دهد تا ارتباط و انسجام کارهای آخر یونگ را نشان دهد.

استاین می توانست به درستی راهنمای مقدماتی خود را "هنر یونگ" نامگذاری کند. زیرا دوره ای که بنیانگذار روانشناسی تحلیلی ترسیم کرده است ، همچنین دارای یک جابجایی شهودی از یک هنرمند در یک سفر درونی است که در چارچوبی سیستماتیک از تکنیک ها ادغام شده است.

نویسنده با وجود پذیرش رویکرد خلاقانه و شهودی یونگ برای کشف اسرار روان فردی و جمعی انسان ، یک دلیل محکم برای انسجام اساسی و زیربنای تجربی نظری ارائه می دهد. فیلسوفی که تأیید کرد: "همانطور که در داخل ، بنابراین در خارج." سرزمینی که آگاهانه از این نقشه روانی حذف شده است مربوط به عمل تحلیلی و تفسیر او از فرهنگ ، تاریخ و دین است. همه مفاهیم اصلی که در طول حرفه طولانی یونگ شکل گرفته اند ، مانند یک پایان نامه فارغ التحصیل ، با جزئیات زمینه ای خلاصه شده اند: خودآگاهی ، عقده ها ، نظریه میل جنسی ، کهن الگوها ، شخصیت/سایه ، انیما/آنیموس ، خود ، فردیت و همزمانی. به در حالی که این ارائه فوق العاده بیشتر از اکثر متون یونگی قابل دسترسی است.

کتاب نقشه ی روح

موری اشتاین
موری اشتاين (متولد: 2 سپتامبر 1943 ، یورکتون ، کانادا) یک تحلیلگر آموزش و نظارت در مدرسه بین المللی روانشناسی تحلیلی، زوریخ، سوئیس است. او نویسنده بسیاری از مقاله ها و کتاب ها است.