کتاب رفتار غیرکلامی

Nonverbal Behavior in Interpersonal Relations
در روابط میان فردی (درسنامه ی ارتباطات غیرکلامی)
کد کتاب : 28736
مترجم :
شابک : 978-9647932592
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 592
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب رفتار غیرکلامی اثر ویرجینیا پی ریچموند

این کتاب یکی از رایج ترین و معروف ترین حوزه های "علم ارتباطات"، یعنی ارتباطات غیر کلامی را به معرفی، تشریح و تبیین می گذارد. در دنیای شگفت انگیز و پر رمز و راز ارتباطات انسانی، هر فردی به عنوان عضوی از جامعه، مشحون کنش ها و واکنش های غیرکلامی فراوان است و اگر به دقت به آن بنگریم متوجه اثرات بسیار پرقدرت نشانه ها، علایم، حرکات و رفتارهای میان فردی می شویم که نه تنها جالب است بلکه ما را به گستره ی وسیعی از پیام های خاموش و بی صدا میان انسان ها رهنمون می سازد.
نویسندگان این درسنامه ی تحلیلی که خود از استادان و متخصصان این حوزه ی ارتباطی به شمار می روند ما را به سفری آموزشی در جهان رفتارهای غیرکلامی در روابط میان فردی دعوت می کنند و با ارائه ی اسناد و پژوهش های کمّی و کیفی بر قوام و استحکام نظریه و تحقیق در این حوزه می افزایند. مطالعه ی این کتاب و آموزش آن را به همگان به ویژه صاحب نظران، ارتباط پژوهان، اساتید و دانشجویان علوم ارتباطات اجتماعی پیشنهاد می کنیم.

کتاب رفتار غیرکلامی

ویرجینیا پی ریچموند
ویرجینیا پک ریچموند محقق و استاد برجسته در زمینه ارتباطات انسانی است. او کتابهایی در رابطه با مباحثی از جمله صحبت های عمومی، سازمانی، غیر کلامی، آموزشی و ترسناک نوشته است. او همچنین نویسنده یا همکار نویسنده بسیاری از فصل های کتاب و مقالات تحقیقاتی است که در آن نویسنده ارشد بوده است.