کتاب رویای ایتالیایی

The Good Life Elsewhere
کد کتاب : 28776
مترجم :
شابک : 978-6226983426
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رویای ایتالیایی اثر ولادیمیر لورچنکوف

کتاب "رویای ایتالیایی" در عین حال که کتاب بسیار خنده داری است ، کتابی بسیار ناراحت کننده نیز است. "ولادیمیر لورچنکوف" ، نویسنده ی مولداوی ، داستان گروهی از اهالی روستا و تلاش های تراژدی-کمیک آن ها برای مهاجرت به هر قیمتی از فقیرترین کشور اروپا به ایتالیا برای کار را تعریف می کند. هدف "رویای ایتالیایی" ارائه ی پیچیدگی های یک اروپای جدید است؛ جایی که هم پیمانی ها تغییر می کند ، اما خاطرات در جای خود ریشه دارند است. این کتاب حماقت های انسانی در مقیاس کوچک را با مشارکت های استراتژیک برنامه های اتحاد جماهیر شوروی که هنوز سایه ی آن بر بلوک شرق سابق دیده می شود، ادغام می کند.
"ولادیمیر لورچنکوف" به این سوال آزار دهنده می پردازد که وقتی بسیاری از کشورهای طرفدار شوروی / روسیه ، می خواهند نیروی نظامی را به برادران اروپای غربی خود ارتباط دهند ، چه باید کرد؟ مانند بسیاری از طنزپردازان بزرگ از ولتر گرفته تا گوگول تا فونگوت ، لورچنکوف از گروتسک استفاده می کند تا هم ما را وحشت زده کند و هم بخنداند. غالبا داستان های کشورهای فراموش شده مانند مولداوی در دنیای انگلیسی زبان به دست ما نمی رسد. کشوری که 25 درصد از جمعیت آن در خارج از کشور کار می کنند ، جایی که حواله ها تقریبا 40 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند ، که در آن سرانه مصرف الکل بالاترین میزان در جهان است و کمترین درآمد سرانه را در کل اروپا دارد . این کشوری است که مطمئنا مشکلات خود را دارد. اما ، همانطور که لورچنکوف به وضوح نشان می دهد ، کشوری است که ساکنان آن به راحتی تسلیم نمی شوند.

کتاب رویای ایتالیایی

ولادیمیر لورچنکوف
ولادیمیر لورچنکوف متولد 1979 یک نویسنده مولداویایی روس تبار است. او روزنامه نگاری را فرا گرفت و به مدت یک دهه به عنوان خبرنگار جنایی فعالیت کرد.وی دوازده کتاب منتشر کرده است از جماه "رویای ایتالیایی" که توسط راس اوفبرگ به انگلیسی ترجمه شده است. وی برای کار خود جوایز بی شماری از جمله جایزه اولین کتاب سال 2003 و جایزه روسیه 2008 را کسب کرده است.
نکوداشت های کتاب رویای ایتالیایی
A touching and hilarious chronicle about the age-old European yearning for one more chance. A chance that may never come ...
کتاب تاریخچه ی مهیج و خنده داری است درباره اشتیاق دیرینه اروپاییان به یک فرصت بیشتر. فرصتی که ممکن است هرگز پیش نیاید ...
Gary Shteyngart

This is a bleeding, wild work, grotesque in every twist of its plot and in every character, written brightly, bitterly, humorously, and ... honestly.
این کاری خونین ، وحشی و تا حدودی مضحک است که در هر پیچ و تاب داستان و در هر شخصیتی وارد می شود و با درخشش ، تلخی ، شوخ طبعی و ... صادقانه نوشته شده است.
Krupa.ru

Is it possible for lovely Italy to take the place of both hell and paradise, as well as one’s most cherished dream? Vladimir Lorchenkov explores this possibility – in vivid colors, with a pamphleteer’s spite, and a good-humored smile.
آیا ممکن است ایتالیای دوست داشتنی جای جهنم و بهشت و همچنین گرامی ترین رویای یک فرد را بگیرد؟ ولادیمیر لورچنکوف این امکان را بررسی می کند - در جزییات واضح ، با وجود یک جزوه نویس و یک لبخند خوش ذوق.
Literaturnaya Gazeta

قسمت هایی از کتاب رویای ایتالیایی (لذت متن)
«بفرمایین! ایتالیا، ایتالیای ما.» سرافیم بتزاتو چشم هایش را باریک کرد و چشمک زد، اما شهری که زیر پاهایش در دره ها و بین تپه ها گسترده بود ناپدید نشد. ساختمان های سنگی سفید به اندازه شادمانی سرافیم و چهل و پنج همسفر مولداویایی اش خیره کننده بودند. آن ها در بیشه کوچکی روی تپه ای در جوار پایتخت پاتخت ها، رم، ایستاده بودند و هیچ کدامشان نمی توانستند باور کنند چه اتفاقی دارد می افتد. بالاخره به ایتالیا رسیده بودند.