کتاب محل سگ بگذارید لطفا!

Give a Sh*t: Do Good. Live Better. Save the Planet.
(کارهای درست، زندگی های بهتر و در عین حال نجات سیاره مان زمین)
کد کتاب : 29232
مترجم :
شابک : 978-6004613286
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب محل سگ بگذارید لطفا! اثر اشلی پایپر

وقت آن است که نیت های خوب خود را عملی کنید. وقت آن است که برای سلامتی ، ردپای خود و سیاره خود گریه کنیم.

کتاب «محل سگ بگذارید لطفا»، شما را در جهت گذار به زندگی ، سالم تر ، آگاه تر و پایدار راهنمایی می کند ، همان کاری که قبلا هیچ کتابی انجام نداده است. اشلی پیپر، متخصص سبک زندگی دوستدار محیط زیست، با لحنی شوخ طبعانه و بدون قضاوت ، شما را از طریق تغییراتی آسان اما تأثیرگذار که هر کسی می تواند برای بهتر شدن هر روز لعنتی از زندگی انجام دهد، پیاده می کند:

در خانه: راهنمایی و تاکتیک هایی نکته به نکته برای ایجاد یک فضای زندگی شیک، مقرون به صرفه، پایدار ، بدون توجه به اینکه کجا و چگونه زندگی می کنید ارائه شده است.
در آشپزخانه: بیشتر از بیست روش پخت غذاهایی با پایه گیاهی، سریع و خوشمزه برای هر مناسبت از زندگی ارائه شده است، از نوشیدنی هایی با پایه شیر گرفته تا غذاهای روزمره جذاب مثل والنوت کوریزو(نوعی رولت گیاهی) و همچنین دسر های سریع مانند جاموچا سیلک پای (نوعی کیک با تزیین کاکایو و خامه).
در کمد خود: مشاوره ای برای ایجاد یک کمد لباسی شسته رفته و مبادی اخلاق در دنیای مد روز ارائه شده است.
در میز آرایش: نکات مربوط به آرایش و محصولاتی که خود تهیه می کنید برای مراقبت از پوست تا پایه سازی اولیه، که طبیعی و در عین حال، موثر هستند، همچنین اقادامات بهداشتی لازم در حین دوران قاعدگی نیز ارائه شده است.
در طبیعت: راهکارهایی در چگونگی حفظ ارزش های (محیط زیستی) خود در محل کار ، زندگی اجتماعی و خارج از کشور ارائه شده است.
کتاب محل سگ بگذارید لطفا یک کتابچه راهنمای محدود کننده نیست- این یک کتابچه راهنمای عملی است که در جایی که هستید با شما ملاقات می کند و در آخر کار خوب را با زندگی خوب هماهنگ می کند.

کتاب محل سگ بگذارید لطفا!

اشلی پایپر
اشلی پایپر (Ashlee Piper) یک استراتژیست سیاسی، متخصص و نویسنده و شخصیتهای تلویزیونی وگان است که در زمینه زندگی وگانی قرار دارد و کار خود را در / روی GLAMOR ، پالایشگاه29 ، آپارتمان درمانی، طراحی * اسفنج، بهداشت زنان، نمایشگر خواننده، تخته سیاه، ذهن بدن سبز در BC ، CBS ، ABC ، و FOX News ، برای ذکر چند موردنشان داده است.کتاب او در مورد زندگی شیک و پایدار ، Sh * t: Give Good. بهتر زندگی کنید. سیاره را نجات دهید. (Running Press) در ژوئن 2018 منتشر شد.
نکوداشت های کتاب محل سگ بگذارید لطفا!
The time for stepping up and protecting our planet is now. And this book is an easy, enjoyable place to start.
زمان اقدام کردن و محافظت از سیاره ما اکنون است. و این کتاب برای شروع ایجاد یک مکان آرام و لذت بخش است.
Moby

I love Ashlee's honest and fun writing style. It's so refreshing to read the truth about topics people like to pretend don't exist. Big fan
من عاشق سبک نوشتن صادقانه و سرگرم کننده اشلی هستم. خواندن حقیقت در مورد موضوعاتی که مردم دوست دارند وانمود کنند که وجود ندارند بسیار نیرو بخش است. طرفدار دو آتیشه [ او هستم ]
Daniella Monet, actress and activist

قسمت هایی از کتاب محل سگ بگذارید لطفا! (لذت متن)
دلم می خواهد باور کنم که بشریت از مردمی خوش نیت تشکیل شده است. حس می کنیم سیارهٔ زمین دارد زیر بار مصرف گرایی صنعتی و فرهنگ صنعت زدگی جان به جان آفرین تسلیم می کند و شاید کارهای کوچکی در این زمینه از دستمان برآید؛ بنابراین اگر خیلی زحمت بکشیم از خرید چیزهای ارگانیک تجملی ای که دم دستمان قرار دارند مضایقه نمی کنیم؛ اگر یادمان بماند بطری های خوش رنگ ولعاب چندبارمصرفمان را با خود به باشگاه ورزشی مان می بریم و امیدواریم با انجام این کارها بتوانیم در رابطه با مشکلی که دارد به سرعت به مرحلهٔ هشدار می رسد کاری انجام دهیم؛ اما در روزگاری که مردم هر روز بیشتر به مسئلهٔ پایایی اهمیت می دهند، سیارهٔ زمین از ابتدای خلقت چنین شرایط اسف باری نداشته است. چطور ممکن است؟ به نظر من دلیل اینکه ما باوجود تمایلی که به مراقبت از محیط زیست داریم کار چندانی در این رابطه انجام نمی دهیم، ریشه در سه عامل زیر دارد: ۱. داشتن این اعتقاد فلج کننده که آیین نامه ها و قوانین دولتی کارایی شان بیشتر از تلاش فردی است؛ ۲. نبود دستورالعمل های روشن و معتبر درخصوص راه حل های فردی قدرتمند؛ ۳. این دیدگاه نادرست که زندگی پایا هزینه بر، سخت و ازلحاظ اجتماعی یک جورهایی عجیب وغریب است و به یک کمال گرایی مطلق و بی چون وچرا نیاز دارد. این عقاید محدودکننده باعث ایجاد تکیه کلام خطرناک و ناامیدانهٔ «ولش کن» می شوند و آن را مدام به همه جا بسط می دهند، درنتیجه به جای اینکه کاری را که از دستمان برمی آید انجام دهیم، عقب می نشینیم و ویران شدن جهان را تماشا می کنیم. امیدمان این است که آدم مهم و اثرگذار دیگری پیدا شود، همه چیز را درست کند و وضع را به حالت نرمال برگرداند.