کتاب آپارتمان خیابان املی

The Room on Rue Amélie
داستان عشق و استواری یک زن در جنگ جهانی دوم.
کد کتاب : 29287
مترجم :
شابک : 978-6009876464
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آپارتمان خیابان املی اثر کریستین هارمل

کتاب "آپارتمان خیابان املی"رمانی قدرتمند و سرنوشت ساز است. نوشته نویسنده پرفروش بین المللی "کریستین هارمل". این کتاب داستان یک زن آمریکایی را روایت می کند. خلبان بریتانیایی RAF و یک نوجوان یهودی جوان که زندگی اش در پاریس اشغالی در روزهای پرآشوب جنگ جهانی دوم میگذرد.
هنگامی که روبی هندرسون بنوا که تازه ازدواج کرده، در سال 1939 به همراه همسر فرانسوی خود، مارسل، به پاریس می‌آیند، تصور می‌کند دست در دست در امتداد بلوارهای بزرگ قدم می‌زند و غرق در نور طلایی بعد از ظهر هستند. اما جنگ در افق خودنمایی می کند. و با سقوط فرانسه به دست نازی ها، ازدواج او نیز مساله برانگیز میشود.
شارلوت داچر یازده ساله است که آلمانی‌ها به پایتخت فرانسه می‌روند و پرچم‌های شوم سواستیکاشان در نسیم به هم می‌خورد. پس از اعمال محدودیت های یهودی و دستور به پوشیدن ستاره زرد به یهودیان، شارلوت نمی تواند تصور کند اوضاع خیلی بدتر شود. اما پس از آن تبعیدهای دسته جمعی آغاز می شود و زندگی او برای همیشه از بین می رود.توماس کلارک برای محافظت از کشورش به نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا می‌پیوندد، اما وقتی مادر محبوبش در یک بمباران آلمانی در روزهای رو به زوال Blitz می‌میرد، از خود می‌پرسد که آیا واقعا تغییری ایجاد می‌کند یا خیر. سپس او خود را در پاریس، در سایه برج ایفل می بیند و دلیل جدیدی برای ادامه جنگ و یک جاده غیرمنتظره به خانه پیدا می کند. وقتی سرنوشت آنها را گرد هم می آورد، روبی، شارلوت و توماس باید شجاعت لازم را برای سرپیچی از نازی ها و باز کردن قلب های شکسته خود در حالی که برای زنده ماندن می جنگند، جمع کنند. این داستان که سرشار از درام تاریخی و عمق احساسی است، داستانی فراموش نشدنی است که تا مدت ها پس از ورق زدن صفحه آخر با شما خواهد ماند.

کتاب آپارتمان خیابان املی

کریستین هارمل
کریستین هارمل (زاده 4 مه 1979) رمان نویس آمریکایی است. هارمل متولد نیوتن، ماساچوست که حومه شهر بوستون است، هارمل نخستین تجربه نویسندگی خود را در سن 16 سالگی به عنوان خبرنگار ورزشی برای سن پترزبورگ تایمز و مجله Tampa Bay AllSports در حالی که هنوز در دبیرستان شمال شرقی در سن پترزبورگ شرکت می کرد، در فلوریدابدست آورد. فارغ التحصیل دانشگاه فلوریدا، هارمل از سال 2000 گزارشگر مجله PEOPLE بوده است. کار وی در ده ها نشریه دیگر، از جمله مردان، سلامتی مردان، Glamour YM، نوجوانان، مردم en Español،...
نکوداشت های کتاب آپارتمان خیابان املی
Harmel writes a poignant novel based loosely on the true story of an American woman who helped on the Comet Line, which rescued hundreds of airmen and soldiers. This compelling story celebrates hope and bravery in the face of evil.
هارمل رمانی تکان دهنده می نویسد که بر اساس داستان واقعی یک زن آمریکایی است که در خط دنباله دار که صدها نیروی هوایی و سرباز را نجات داد کمک کرد.
Booklist Booklist

This is a celebration of those, like Ruby, who found the courage to face life head-on
این جشن کسانی است، مانند روبی، که شهامت مواجهه رودررو با زندگی را پیدا کردند
Publishers Weekly Publishers Weekly

recommended for fans of World War II historical fiction.
این کتاب برای طرفداران داستان های تاریخی جنگ جهانی دوم توصیه می شود.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب آپارتمان خیابان املی (لذت متن)