کتاب درس های کی یر کگور برای زندگی

Life Lessons from Kierkegaard
کد کتاب : 29293
مترجم :
شابک : 978-6006047898
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 118
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درس های کی یر کگور برای زندگی اثر رابرت فرگوسن

سورن کی یر کگور فیلسوف مسیحی دانمارکی است که به مسائلی چون وجود، اختیار و انتخاب پرداخته است. نظریات او تاثیر شگرفی بر اگزیستانسیالیسم و الهیات جدید داشته اند.
کتاب درس های کیرکگور برای زندگی مقدمه ای قابل فهم و ساده در مورد این فیلسوف و همچنین راهنمای چگونگی تطبیق تعالیم وی با زندگی مدرن است ، همچنین این کتاب به خوانندگان کمک می کند در مورد شخص سورن بیشتر بیاموزند. او کوچکترین فرزند خانواده در بین هفت فرزند بود و قبل از رسیدن به سن بیست و دو سالگی همه ی خواهر و برادرانش به جز او و یک برادر بزرگترش درگذشتند. این موضوع انتظار خاصی را در ذهن او باقی گذاشت که او نیز برای مدت زیادی دوام نخواهد آورد.
پدر سورن، مایکل از پایین ترین طبقه ی دهقانان بود ، اما در بیست و یک سالگی از خدمت آزاد شد و در نهایت از واردات پارچه ثروتی به هم زد. ثروتی که بعدا امکان زندگی راحت سورن را به عنوان یک متفکر و نویسنده فراهم می کند.
رابرت فرگوسن در کتاب درس های کیرکگور برای زندگی ما را با داستان های زیادی در مورد زندگی اولیه ی این فیلسوف و تأثیر آن در کارهای بعدی او آشنا می کند. این کتاب شامل فصل های زیر است:
1-چگونه از خواب بیدار شویم؟
2-چگونه به دروغ بودن چیزها پی ببریم؟
3-چگونه از زندگی کردن در گذشته بپرهیزیم؟
4-چرا باید بذر ناخشنودی بکاریم؟
5-در باب زیاده از حد فکر نکردن.
6-هنگامی که هیچ نباید گفت.
7-چگونه با ناامیدی کنار آییم؟
8-چگونه به مرگ فکر کنیم؟
نتیجه: انتخاب انتخاب کردن

کتاب درس های کی یر کگور برای زندگی

رابرت فرگوسن
من هیچ وقت جاه طلبی غیر از نویسنده بودن نداشتم. دانستن چگونگی تنظیم آن دشوار بود. به نظر می رسد وظیفه اصلی را دوری از انجام هر کاری که ممکن است با این جاه طلبی رقابت کند یا مزاحم کند، در نظر گرفته ام. در اوایل دهه 1970 A. و من در A95 قدیمی به مدت یک سال در سراسر کشور سفر کردیم، در یک چادر زندگی کردیم و مبالغ کمی را که برای ادامه کار با میوه خوری در کنت نیاز داشتیم به دست آوردیم. نوشتن در این شرایط هرگز آسان نبود. در سال 1976 در UCL ثبت نام کردم، حرکتی که در نهایت منجر به مهاجرت من به نروژ و ن...
دسته بندی های کتاب درس های کی یر کگور برای زندگی