کتاب هشتمین خواهر

The Eighth Sister
کد کتاب : 30228
مترجم :
شابک : 978-6226983037
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

«رابرت داگونی» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب هشتمین خواهر اثر رابرت داگونی

کتاب «هشتمین خواهر» رمانی نوشته «رابرت داگونی» است که نخستین بار در سال 2019 به چاپ رسید. «چارلز جنکینز» چهل سال پس از ترک CIA، به همراه همسر باردارش و پسر 9 ساله اش در واشنگتن زندگی می کند. از آنجایی که «چارلز» با خطر از دست دادن شرکت و خانه اش رو به رو شده، پیشنهاد مافوق سابقش در CIA یعنی «کارل امرسون» را برای انجام دوباره مأموریت می پذیرد. «چارلز» به مسکو فرستاده می شود تا زنی را بیابد که مسئول حذف سه نفر از هفت زن روسی است که با نام «هفت خواهر» شناخته می شوند—زنانی که از بدو تولد تحت آموزش قرار گرفتند تا به سازمان های روسیه نفوذ کنند و اطلاعات مهم و حیاتی این سازمان ها را در اختیار ایالات متحده قرار دهند. «چارلز» باید هویت این قاتل، «هشتمین خواهر»، را بیابد تا CIA بتواند قبل از آسیب دیدن چهار خواهر باقیمانده، دست به اقدام بزند.

کتاب هشتمین خواهر

رابرت داگونی
«رابرت وینسنت داگونی» زاده 17 فوریه 1961، نویسنده آمریکایی ساکن سیاتل، واشنگتن است. رمان های او در لیست پرفروش های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، بوک اسنس و آمازون بوده اند.
نکوداشت های کتاب هشتمین خواهر
An exceptionally gripping spy thriller.
یک تریلر جاسوسی فوق العاده گیرا.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A pulse-pounding thriller of spy games and treachery.
تریلری نفسگیر درباره بازی های جاسوسی و خیانت.
Amazon Amazon

A must-read for fans of legal thrillers and/or spy novels.
اثری ضروری برای طرفداران تریلرهای قضایی و/یا رمان های جاسوسی.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب هشتمین خواهر (لذت متن)
خود را بازنشسته کرده بود و بیشتر برای آن که حوصله اش از آن کار یکنواخت سر می رفت، تصمیم گرفت روی قایق ماهیگیری پانزده متری پدرش کار کند. وقتی که پدرش از فرط سیگار کشیدن و مشروب خوردن از دنیا رفت، «کاپلان» پسر هم ناخدای کشتی ماهیگیری شد.

وقتی «جنکینز» داشت در «لانگلی» آموزش می دید، فهمیده بود در یادگیری زبان خارجی خیلی استعداد دارد. یک ساله در مدرسه زبان های خارجی، روسی یاد گرفته بود و اسپانیایی، بعد فرستاده بودندش به «مکزیکوسیتی» تا با مأمورهای «کا.گ.ب» مقابله کند که بزرگ ترین سفارتخانه شوروی در دنیا شده بود مأمنشان.

«چرا اومدی اینجا، کارل؟» «هفت خواهر.» «جنکینز» سری به این نشان تکان داد که با چنین عبارتی آشنا نیست. «امرسون» گفت: «هفت زن روس که انتخاب شدند چون پدر و مادرهاشون از مخالف ها بودند، تقریبا از بدو تولد آموزش دیدن تا به نهادهای مختلف اتحاد جماهیر شوروی سابق نفوذ کنن و اطلاعات در اختیار ایالات متحده بذارن. این یکی از معدود مواردی بود که آژانس، شکیبایی به خرج داد.»