کتاب مهندسی درون

Inner Engineering
(راهنمای طراحی سرنوشت)
  • 290,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: بهجت بهجت
    نویسنده:
کد کتاب : 30378
مترجم :
شابک : 978-6229959879
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 302
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهندسی درون اثر ساد گرو

"مهندسی درون" از "ساد گرو" اثری است که برای شما "راهنمای طراحی سرنوشت" خواهد بود. یوگا یک سیستم پیچیده ی خود توانمندسازی است که قادر است انرژی های درونی را به گونه ای مهار و فعال کند که بدن و ذهن شما بتوانند در ظرفیت مطلوب خود عمل کنند. "مهندسی درون" وسیله ای است برای ایجاد موقعیت های درونی دقیقا همانطور که می خواهید و شما را به معماری در خمدت لذت خود تبدیل می کند.

یک یوگی حیات را در چنین وضعیت گسترده ای زندگی می کند و در این کتاب تحول آفرین، "ساد گرو" داستان بیداری خود را روایت می کند؛ از پسری با میل غیرعادی به دنیای طبیعی تا جوان بی باکی که با موتور سیکلت خود از هندوستان عبور کرده است. او لحظه روشنگری خود را در بالای کوهی در جنوب هند می داند، جایی که زمان در آن ایستاده بود و او کاملا تغییر یافته پدیدار شد . امروز ، او به عنوان بنیانگذار "ایشا" ، سازمانی که به اهداف بشردوستانه اختصاص دارد ، مسیر را برای میلیون ها نفر روشن می کند. او یادآور شد ، اصطلاح گورو به معنای "پراکندگی تاریکی ، کسی است که در را به روی شما باز می کند. . . . من به عنوان یک استاد راهنما ، هیچ آموزه ای برای تدریس ندارم ، هیچ فلسفه ای برای انتقال و اعتقاد به تبلیغ ندارم. و این به این دلیل است که تنها راه حل برای همه بیماری هایی که بشریت را آزار می دهد ، تغییر شکل خود است. خود دگرگونی به معنای آن است که هیچ چیز قدیمی باقی نماند؛ این تغییری در ابعاد نحوه درک و تجربه زندگی است. "

خردی که در این کتاب سهل الوصول ، عمیق و جذاب وجود دارد ، به خوانندگان ابزارهای آزمایش شده ، تازه ، زنده و کاملا جدید را ارائه می دهد. "مهندسی درون" یک تفکر انقلابی در مورد انسانیت ما و فرصتی برای دستیابی به یک زندگی شاد را ارائه می دهد.

کتاب مهندسی درون

ساد گرو
جاگی واسودو (Jaggi Vasudev‎؛ زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۵۷) یک یوگی و عارف اهل هند است. او هم چنین با نام سادگورو شناخته می‌شود. او موسس بنیاد ایشا که بنیادی غیر انتفاعی در جهت آموزش یوگا و آموزش در سرتاسر جهان است.سادگورو در میسور واقع در کارناتاکای کشور هند متولد شد او جوان‌ترین فرزند خانواده چهار فرزندی بود که شامل دو دختر و دو پسر بود. پدرش یک چشم‌پزشک بود و در راه‌آهن هند مشغول به کار بود و در نتیجه خانواده به طور مرتب در حال جابجایی بودند.همچنین سادگورو یک نویسنده است که ...
نکوداشت های کتاب مهندسی درون
Inner Engineering is a fascinating read of Sadhguru’s insights and his teachings. If you are ready, it is a tool to help awaken your own inner intelligence, the ultimate and supreme genius that mirrors the wisdom of the cosmos.
مهندسی درون خوانشی جذاب از بینش ساد گرو و تعالیم وی است. اگر آماده باشید ، ابزاری است برای کمک به بیدار کردن هوش درونی خود ، نبوغ نهایی و عالی که آینه ی خرد کیهان است.
Deepak Chopra

قسمت هایی از کتاب مهندسی درون (لذت متن)
روزی مشتری در حال ورود به داروخانه شانکاران فیلای بود که مردی را خارج از داروخانه در حال درآغوش گرفتن تیر چراغ برق دید، با دیدن این صحنه چشمانش از تعجب گرد شده بود. وقتی داخل داروخانه شد، از فروشنده پرسید: این مرد کیست؟ مشکلش چیست؟ شانکاران فیلای به آرامی پاسخ داد: آن مرد را می گویی؟ و...