کتاب قله قاف (2 جلدی)

Gholeye-Ghaf
کد کتاب : 16659
شابک : 978-9641931355
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1143
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

قله قاف
Gholeye-Ghaf
(2 جلدی)
کد کتاب : 30663
شابک : 978-6001183492
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1144
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب قله قاف (2 جلدی) اثر عاطفه منجزی

رمان فوق در 2 جلد مجزا، زندگی دختری به نام مانا را روایت می کند که به خاطر اختلاف و دعواهای پدر و مادرش مجبور می شود به همراه خواهرش ساینا به خانه ی مادربزرگشان برود.

با ورود آنها به خانه ی موروثی قدیمی و روبه رو شدن و آشنایی با همسایه ها و آدم های آنجا، اتفاق های جدید و دور از ذهنی در زندگیشان می افتد که….. .

کتاب قله قاف (2 جلدی)

عاطفه منجزی
متولد اردیبهشت ماه ۱۳۴۵ در شهر کوچک مسجدسلیمان،از پدری بختیاری تبار و مادری اصفهانی است. تحصیلات مقدماتی و متوسطه را در اصفهان گذرانده و در سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد و به تهران رفت. فرزندان دو قلویش در سال ۱۳۶۹ به دنیا آمدند که در حال حاضر پسرش علیرضا، در رشته ی کامپیوتر و دخترش نگین در رشته دارو سازی سر گرم تحصیل هستند. فرزندانش دو ساله بودند که تحصیلات دانشگاهی را در مقطع کارشناسی حسابداری شروع کرد و هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی روزنامه نگاری می باشد.
قسمت هایی از کتاب قله قاف (2 جلدی) (لذت متن)
سرم را پس کشیدم و خیره به چشم هایش پرسیدم: چرا؟! چرا شک داری؟ یه چیزی بگو که منم بتونم حرفاتو باور کنم! نفسی تازه کرد و گفت: من عاشقی کشیدم، عاشق شناسم بابا؛ عاشقی دودو تا چهارتا بر نمی داره! اینا رو نگفتم که از مهرداد دلزده بشی، فقط گفتم که بدونی و دلتو راحت به باد ندی. اگه قراره زندگی از رو حساب کتاب باشه، بزار معامله پایا پای باشه. اگه قرار بر عاشقی باشه، خب بزار اونم به اندازه ی تو بی قرارت باشه، نه کمتر از تو!