کتاب تمرین با آینه

Mirror Work
(بهبود زندگی در 21 روز)
کد کتاب : 30680
مترجم :
شابک : 978-6007801291
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معجزه کار با آینه
Mirror Work
(زندگی خود را در 21 روز بهبود دهید)
کد کتاب : 73496
مترجم :
شابک : 978-9642368181
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تمرین با آینه اثر لوئیز ال هی

از زمان انتشار در سال 1984، کتاب پرفروش بین المللی لوئیز هی، یعنی شما می توانید زندگی خود را شفا دهید، بیش از 40 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. اکنون، در تمرین با آینه، این معلم و نویسنده محبوب اولین کتابی را ارائه می دهد که به تمرین امضای او برای تحول شخصی اختصاص داده شده است.
اصل آینه، یکی از آموزه های اصلی لوئیز، بر این باور است که تجربه ما از زندگی منعکس کننده رابطه ما با خودمان است. مگر اینکه خودمان را دوست داشتنی ببینیم، دنیا می تواند مکانی تاریک و تنها باشد. آینه کاری - نگاه کردن به خود در آینه و تکرار جملات تاکیدی مثبت - روش قدرتمند لوئیز برای یادگیری دوست داشتن خود و تجربه جهان به عنوان مکانی امن و دوست داشتنی است. تمرین با آینه، مانند دوره ویدیویی موفق او، خود را دوست بدارید، برنامه ای 21 روزه از آموزش ها و تمرین ها ارائه می کند تا به خوانندگان کمک کند تا رابطه خود را با خودشان عمیق تر کنند و زندگی شاد و رضایت بخشی داشته باشند.
لوئیز به خوانندگان می گوید: «تمرین با آینه یکی از دوست داشتنی ترین هدایایی است که می توانید به خود بدهید.» هر یک از 21 روز حول یک موضوع سازماندهی شده است، مانند نظارت بر صحبت با خود، غلبه بر ترس، رهایی از خشم، بهبود روابط، بخشش خود و دیگران، دریافت رفاه، و زندگی بدون استرس. برنامه روزانه شامل یک تمرین در مقابل آینه، تاکیدات، یادداشت روزانه، یک فکر قلبی الهام بخش برای اندیشیدن و یک مراقبه هدایت شده است.

کتاب تمرین با آینه

لوئیز ال هی
لوییز ال. هی، زاده ی 8 اکتبر 1926 و درگذشته ی 30 آگوست 2017، سخنران انگیزشی، و نویسنده ی آمریکایی بود. او، بنیان گذار انتشارات «خانه هی» است.هی در شهر لس آنجلس به دنیا آمد. ناپدری اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می داد. او در 5 سالگی توسط همسایه اش مورد تجاوز قرار گرفت و در 15 سالگی در حالی که حامله بود، دبیرستان را ترک کرد. هی در 16 سالگی فرزندش را به دنیا آورد. او پس از آن به شیکاگو رفت و به شغل های کم درآمد پرداخت. هی در سال 1952 بار دیگر به نیویورک...
قسمت هایی از کتاب تمرین با آینه (لذت متن)
روز اول: عاشق خود باشید. روز دوم: با آینه خود دوست شوید. روز سوم: مراقب گفتگو با خود باشید. روز چهارم: گذشته خود را رها کنید. روز پنجم: اعتماد به نفس خود را بسازید. روز ششم: انتقاد درونی خود را رها کنید. روز هفتم: عاشق خود باشید: مروری بر هفته اول. روز هشتم: کودک درون خود را دوست بدارید. روز نهم: کودک درون خود را دوست بدارید. روز دهم: بدن خود را دوست بدارید، درد خود را شفا بخشید. روز یازدهم: حس خوبی داشته باشید، خشم خود را رها کنید. روز دوازدهم: بر ترس خود غلبه کنید. روز سیزدهم: روز خود را با عشق شروع کنید. روز چهاردهم: عاشق خود باشید: مروری بر هفته دوم. روز پانزدهم: خودتان و تمام کسانی که شما را رنجانده اند، را ببخشید. روز شانزدهم: روابط خود را شفا بخشید. روز هفدهم: بدون استرس زندگی کنید. روز هجدهم: شاهد شکوفایی خود باشید. روز نوزدهم: در زندگی، نگرش سپاسگزاری داشته باشید. روز بیستم: آموزش تمرین با آینه به کودکان. روز بیست و یکم: اکنون عاشق خود باشید.