کتاب زندگی در صدف خویش گهر ساختن است

Life Resembles s Pearl Growing in Shell
کد کتاب : 30797
شابک : 978-6006304540
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

سی دی زندگی در صدف خویش گهر ساختن است
Life Resembles Is Pearl Growing in Shell
کد کتاب : 110085
گوینده :
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت
نوع رسانه : CD
تعداد حلقه : 1
زبان اثر : فارسی

معرفی کتاب زندگی در صدف خویش گهر ساختن است اثر علی صاحبی (۱۳۴۳)

کتابی به نام "زندگی در صدف خویش گهر ساختن است" نوشتۀ دکتر علی صاحبی را در نظر بگیرید. این کتاب یک منبع فوق‌العاده در زمینه خودشناسی و هدف‌گذاری است و با همراهی یک CD که شامل خوانش خود دکتر صاحبی است، تقدیم می‌شود.

در این کتاب، اهمیت فرآیند تغییر در زندگی انسان‌ها بیان شده و تأکید شده است که موفقیت و شکست در فعالیت‌های حرفه‌ای، اقتصادی، تحصیلی و اجتماعی به میزان توانمندی یا ناتوانمندی و داشتن مهارت‌ها یا عدم داشتن آنها بستگی ندارد. اصلی‌ترین عامل موفقیت یا شکست، انتخاب‌ها و روش‌هایی است که برای رسیدن به اهداف انتخاب می‌کنیم.

یکی از موارد مهم مطرح شده در این کتاب، موانع و چالش‌های تغییر است. تغییر در زندگی شخصی با موانعی مانند احساسات و هیجانات آغاز می‌شود. این احساسات ممکن است شامل عدم امنیت، بی‌کفایتی، حقارت، ترس از ناشناخته‌ها و واهمه از تغییرات جدید باشد. نکته مهم اینجا این است که در فرآیند تغییر، افکارمان را می‌توانیم مدیریت و کنترل کنیم. اعتقاد به این موضوع کلیدی در انجام تغییرات موفق است.

این کتاب تحلیلی عمیق به زندگی انسان‌ها و راهکارهای ممکن برای بهبود آن می‌پردازد و به خوانندگان امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن، زندگی خود را شکل دهند.

کتاب زندگی در صدف خویش گهر ساختن است

علی صاحبی (۱۳۴۳)
دکتر علی صاحبی به سال 1343 در گرگان متولد شد. دورۀ کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند. در سال 1375 در رشتۀ روان شناسی بالینی از دانشگاه نیوساوت ولز سیدنی درجه دکتری گرفت و در 1377 به دریافت درجۀ فوق دکترا در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد.دوره های رسمی «شناخت درمانی» را زیر نظر آلبرت آلیس گذراند و گواهی رسمی «طرح واره درمانی» را از جفری یانگ گرفت.مدت هشت سال به عنوان استاد روان شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد ف...
دسته بندی های کتاب زندگی در صدف خویش گهر ساختن است