کتاب مدیریت دولتی نوین

Public Management and Administration
نگ‍رش‍ی راه‍ب‍ردی (اس‍ت‍رات‍ژی‍ک ) س‍ی‍ر ان‍دی‍ش‍ه ه‍ا، م‍ف‍اه‍ی‍م و ن‍ظری‍ه ه‍ا
کد کتاب : 31154
مترجم :


شابک : 978-9646026490
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 365
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت دولتی نوین اثر آون هیوز

ماهیت و مدیریت بخش دولتی به طور چشمگیری تغییر کرده است ، زیرا مدل انعطاف پذیرتر و مبتنی بر بازار جایگزین شکل سفت و سخت و دیوان سالاری مدیریت عمومی قرن بیستم شده است. یعنی آن شکل از مدیریت دولتی که در بیشتر قرن بیستم سلطه داشت ، اکنون در قرن 21 با یک فرم مدیریت دولتی انعطاف پذیرتر عوض شده است. کتاب مدیریت دولتی نوین کتابی جامع و کامل است که این شکل جدید از مدیریت را به خوانندگان خود ارائه می دهد. چاپ چهارم این کتاب بسیار موفق، مدیریت دولتی نوین ، مقدمه ای بین المللی و منحصر به فرد در این زمینه را ارائه می دهد. این کتاب با معرفی دامنه و مقیاس دولت ، رویکردهای رقابتی برای مطالعه ی مدیریت در بخش عمومی ، اشکال مختلف ارائه ی خدمات و عناوین اصلی در این موضوع مانند مدیریت استراتژیک ، مدیریت و مدیریت عملکرد ، همچنان یک منبع اساسی کامل است و مرجع مناسبی برای اساتید و دانشجویان در این زمینه به شمار می رود.
این کتاب از دوازده فصل تشکیل شده است که به ترتیب عبارتند از: عصر تغییر، الگوی سنتی اداره ی امور دولتی، مدیریت دولتی نوین، نقش دولت، موسسات عمومی، خط مشی عمومی و تجزیه و تحلیل خط مشی، مدیریت استراژیک، مدیریت سیستم داخلی سازمان، مدیریت مولفه های محیطی، خط مشی و اداره، مدیریت دولتی در کشورهای در حال توسعه و نتیجه گیری.
کتاب مدیریت دولتی نوین توسط سهراب خلیلی شورینی ، مهدی الوانی و دیگران ترجمه شده است. این کتاب را انتشارات مروارید منتشر کرده است.

کتاب مدیریت دولتی نوین

آون هیوز
آون ای. هیوز متولد 3 دسامبر 1349 ، رئیس دانشجویان دانشگاه RMIT استرالیا است. وی پیش از این استاد مدیریت بخش عمومی در دانشگاه موناش استرالیا بود.
دسته بندی های کتاب مدیریت دولتی نوین