کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی

The Life-Changing Magic of Not Giving a F*ck
چگونه از وقت گذاشتن برای افرادی که دوست نداریم و انجام کار هایی که نمی خواهیم دست برداریم
کد کتاب : 31189
مترجم :
شابک : 978-6226652360
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی اثر سارا نایت

" تغییر با جادوی موثر بی خیالی" یا "چگونه از وقت گذاشتن برای افرادی که دوست نداریم و انجام کار هایی که نمی خواهیم دست برداریم" اثری است از دسته ی کتاب های خودپروری به قلم شوخ و جالب توجه "سارا نایت" که در همین راستا مجموعه کتاب های خودپروری دیگری نیز با فضای طنز اما به شدت کاربردی تالیف نموده است.
کتاب " تغییر با جادوی موثر بی خیالی" اثری است که پس از خواندن آن از شر اجبارهای ناخواسته، شرم و عذاب وجدان خلاص می شوید و دیگر پشیزی هم برای کارها یا افرادی که به آن ها علاقه ندارید قائل نمی شوید. این کتاب با روش های کاربردی مختصر و مفیدش در باب بی نظمی های ذهنی، سبب می شود تا قدرت ذهن خواننده بالاخره از شر قید و بندهای بی اهمیت رها شده و او دیگر به مسائلی همچون جنجال های بی سر و ته خانوادگی، داشتن یک بدن متناسب و بی عیب و نقص، عقاید مسخره ی همکاران، وسواس در نگهداری حیوانات خانگی یا حتی مراقبت از فرزند اهمیتی نداده و " تغییر با جادوی موثر بی خیالی" را تجربه کند. "سارا نایت" با بیان ساده و صمیمی و نوشتار طنز خود، مخاطب را به سمت مسیری رهنمون می سازد که در آن خودش را از غل و زنجیر تمام چیزهای بی اهمیت رها کرده و زمان، ثروت و انرژی آزاد شده اش را در خدمت اقداماتی به کار بگیرد که واقعا برایش حائز اهمیت است و به آن ها عشق می ورزد. پس منتظر چه هستید؟ کتاب " تغییر با جادوی موثر بی خیالی" را بخوانید و زندگی جدید و بهتر خود را از همین امروز آغاز کنید!

کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی

سارا نایت
سارا نایت، ویراستار و نویسنده ای آمریکایی است که در بروکلین کار می کند. او دانش آموخته ی دانشگاه هاروارد است و سابقه ی همکاری با برترین نهادهای انتشاراتی نیویورک را دارد. نایت در سال 2015 به منظور صرف وقت بیشتر برای نویسندگی، سمت ویراستاری خود در نهادهای انتشاراتی را رها کرد.
دسته بندی های کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی
قسمت هایی از کتاب تغییر با جادوی موثر بی خیالی (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: آیا شما هم احساس می کنید بار مسئولیت زیادی روی شانه هایتان سنگینی می کند؟ یا چیز های زیادی هستند که به آنها اهمیت می دهید؟ اگر همیشه عصبی هستنید و حس می کنید کلی کار نکرده دارید کتاب «جادوی موثر بی خیالی» کتابی است برای کمک به شما، کتابی است برای همه ی ما، ما که بسیار کار می کنیم، کمتر تفریح می کنیم و هرگز برای چیز ها یا کسانی که خوشحالمان می کنند وقت کافی نداریم. ایده ی اصلی این کتاب درخشان اولویت بندی در اهمیت دادن به امور مختلف زندگی است. سوال های مهمن کتاب اینها است : انتخاب شما در هر لحظه از زندگی چیست؟ درد و رنج را انتخاب می کنید یا لذت و شادی؟ به خودتان اهمیت می دهید یا به دیگران؟