کتاب موسی ترین به طور

Imam Musa
کد کتاب : 31364
شابک : 978-6222086923
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 177
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب موسی ترین به طور اثر سید علی شجاعی

داستان این کتاب نیز از ماجرای شهادت امام صادق (ع) شروع می شود و ماجرای انتخاب جانشینی برای ایشان در مدینه. خلیفه یکی از شش چشم را مامور به قتل وصی امام صادق کرده است اما امام با ذکاوت تمام پیش از شهادت جز موسی پنج نفر دیگر از جمله شخص خلیفه را وصی خود قرار داده است و همین توطئه شهادت امام تازه شیعیان را خنثی می کند.
این داستان با چنین شروعی از زبان راویان دیگر به توصیف وضعیت جامعه اسلامی پس از شهادت امام صادق می پردازد و میزان تشتط تفاوت نگاه آرا در آیین مسلمانان را به تصویر می کشد و در ادامه داستان به روی زندگی و سلوک امام موسی بن جعفر (ع) تمرکز می کند.

کتاب موسی ترین به طور

سید علی شجاعی
سید علی شجاعی مهندس صنایع، تحلیل سیستم‌ها و قائم مقام انتشارات کتاب نیستان است. او در کارنامه‌ خود بیش از صد اثر چاپ شده در حوزه پوستر، جلد کتاب و نشانه و همچنین صدها یادداشت و تحلیل و گفتگو با رسانه‌ها در حوزه مدیریت فرهنگی،‌ صنعت نشر و کتاب دارد. علی شجاعی مدرس فلسفه اسلامی، فلسفه غرب، منطق و کلام است و تألیفات متعددی دارد که برخی از آن‌ها به‌شرح زیر است: • انتشار داستان کوتاه Take Me Into Your Dreams, Maria در مجله Grey Sparrow. آمریکا • انتشار داستا...
دسته بندی های کتاب موسی ترین به طور