کتاب غناء و موسیقی

Ghana and music
کد کتاب : 113984
شابک : 978-6009834716
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 560
سال انتشار شمسی : 1396
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

غنا و موسیقی
Ghana and music
کد کتاب : 31568
شابک : 978-9651141478
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 562
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غنا و موسیقی اثر آیت الله سید علی خامنه ای

موضوع غناء و موسیقی، سابقه ی بسیار طولانی در تاریخ بشر دارد و یکی از موضوعاتی است که در میراث مکتوب مسلمانان، احادیث و داستانهای بسیاری درباره ی آن به جا مانده و تقریبا در اکثر کتب فقه و حدیث، از آن و مسائل متعدّد مرتبط با آن سخن رفته است.
امروزه موضوع غناء و موسیقی، فراگیر و جزو مبتلابه ترین مسائل جامعه ی اسلامی است. مسلّما بخشی از آنچه در جامعه ی اسلامی رواج دارد، از نوع حلال غناء و موسیقی نیست و بسیاری از مردم به لحاظ عدم اطّلاع از مرز دقیق غناء و موسیقی حلال و حرام، به غناء حرام مبتلا می شوند؛ بااین همه و با وجود اهمّیّت و محلّ ابتلاء بودن مسئله، چندان کار علمی محقّقانه و همه جانبه، پس از پیروزی انقلاب درباره ی آن، صورت نپذیرفته و مردم متدیّن پاسخ روشنی درباره ی بسیاری از مصادیق غناء و موسیقی از حوزه ها دریافت نمی کنند و کلّی گویی و اکتفا به سخنان و تحقیقات محقّقان نیز گرهی نمیگشاید.

کتاب غنا و موسیقی

آیت الله سید علی خامنه ای
آیت الله سید علی حسینی خامنه (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۱۸، مشهد) معروف به سید علی خامنه‌ای، روحانی مسلمان، مجتهد، مرجع تقلید شیعی و امام جمعهٔ تهران و دومین رهبر جمهوری اسلامی ایران است. وی طبق اصول ۱۰۷ و ۱۱۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عالی‌ترین مقام کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح محسوب می‌شود. او رئیس بنیاد دائرةالمعارف اسلامی نیز می‌باشد.آیت اللهخامنه‌ای از ۴ سالگی در مکتب‌خانه شروع به تحصیل کرد. سپس به مدرسهٔ ابتدایی رفت و بعد از پایان تحصیلات ابتدایی وارد حوز...