کتاب به بدنت گوش بده!

Listening to My Body
کد کتاب : 33414
مترجم :
شابک : 978-6009890774
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب به بدنت گوش بده! اثر گابی گارسیا

بدنم بهترین دوست من است! با گوش کردن بیشتر به بدنم، تمرین می‌کنم تا با مهربانی و مراقبت، نیازهای آن را برآورده کنم. من می‌توانم به صدای بدنم گوش کنم و تو هم می‌توانی... آموزش کودکان برای شناخت و اعتماد به بدن، هدیه‌ای برای تمام عمر است. این کتاب، رابطه بین حالت‌های بدن و احساسات را به کودکان آموزش می‌دهد و آنها را به نام‌گذاری و شناسایی تجربه‌هایشان تشویق می‌کند تا بفهمند چه نیازهایی دارند. هدف این کتاب، کمک به کودکان است تا درون خود آگاهی‌ای از نیازهای بدنشان ایجاد کنند و در نتیجه به خودشان با مهربانی بیشتری نگاه کنند. این توانایی به آنها این امکان را می‌دهد که برای همیشه بهترین همدم خود باشند: بدنشان.

به فرزندتان کمک کنید تا ظرفیت خود را برای مشارکت بیشتر ذهنی، خودتنظیمی و توسعه انعطاف‌پذیری عاطفی تقویت کنند.
به بدنت گوش کن کتابی جذاب و تعاملی است که کودکان را از طریق تمرین نامگذاری احساسات و احساسات فیزیکی همراه با آنها راهنمایی می کند. یادگیری تنظیم کردن بدن آنها و انجام این کار، پایه ای برای خود تنظیمی است.
گوش دادن به بدن من به کودکان کمک می کند واژگانی را برای احساسات ایجاد کنند تا بتوانند آنچه را که تجربه می کنند بیان کنند. این شامل فعالیت‌های دوستانه برای بچه‌ها است که در سراسر کتاب برای تقویت آموزه‌ها وجود دارد.
گوش دادن به بدن من یک ابزار اجتماعی عاطفی فوق العاده برای والدین، مشاوران و معلمان است!

کتاب به بدنت گوش بده!

گابی گارسیا
گابی گارسیا یک مادر، مشاور حرفه ای مجاز و نویسنده کتاب های تصویری است. وی 20 سال گذشته را به عنوان مشاور مدرسه در خدمت دانش آموزان K-12 گذراند. وقتی او مشغول نگهداری از دخترش نیست، می توانید او را در حال یادداشت ایده های داستان هایش در دفترچه یادداشت خود پیدا کنید. گابی با خانواده اش در آستین، تگزاس زندگی می کند.