کتاب ابزار فانی - شهر شیشه ای 1

City of Glass
کد کتاب : 33454
مترجم :
شابک : 978-6002913135
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ابزار فانی - شهر شیشه ای 2
City of Glass
کد کتاب : 33456
مترجم :
شابک : 978-6002913142
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 306
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ابزار فانی - شهر شیشه ای 1 اثر کاساندرا کلر

عشق یک گناه فانی است و اسرار گذشته کشنده است. وارد سومین رمان از پرفروش ترین مجموعه ی بین المللی یعنی مجموعه ی ابراز فانی شوید و "آماده شوید تا مسحور شوید" (Entertainment Weekly) - اکنون با یک جلد جدید زیبا ، یک نقشه ، یک پیشگفتار جدید و محتوای منحصر به فرد! شهر شیشه ای یک رمان جذاب برای طرفداران ژانر تخیلی است.
برای نجات جان مادرش ، کلاری باید به شهر شیشه ای ، خانه اجدادی شکارچیان سایه سفر کند - مهم نیست که ورود بدون اجازه به شهر خلاف قانون است و نقض قانون می تواند به معنای مرگ باشد. اوضاع بدتر می شود وقتی او می فهمد که جیس او را در آنجا نمی خواهد و سایمون توسط شکارچیان سایه در زندان انداخته شد ، کسانی که به شدت به خون آشامی که می تواند در برابر نور خورشید مقاومت کند ، مشکوک هستند.
وقتی کلاری اطلاعات بیشتری در مورد گذشته خانواده اش پیدا می کند ، یک متحد پیدا می کند. او باید همراه با ولنتاین بجنگد. کسی که از تمام توان خود برای نابودی همه ی شکارچیان سایه برای همیشه استفاده می کند. این تنها شانس کلاری برای شکست دادن است. جنگ در کنار دشمنان ابدی آنها. اما آیا آنها می توانند نفرت خود را کنار بگذارند تا با هم کار کنند؟ در حالی که جیس دقیقا متوجه می شود که چقدر حاضر است برای کلاری به خطر بیفتد ، آیا او می تواند قدرت تازه پیدا شده خود را برای نجات شهر شیشه ای - هر هزینه ای که دارد - استفاده کند؟

کتاب ابزار فانی - شهر شیشه ای 1


ویژگی های کتاب ابزار فانی - شهر شیشه ای 1

نامزد جایزه کتاب منتخب کودکان سال 2010

نامزد جایزه گودریدز سال 2009

کاساندرا کلر
جودث روملت (Judith Rumelt؛ متولد ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۷۳) که بیشتر با نام ادبی‌اش کاساندرا کلر (انگلیسی: Cassandra Clare) شناخته می‌شود یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است که داستان‌هایش را در سبک تخیلی نوجوانان و جوانان می‌نویسد. مشهورترین اثر او مجموعهٔ «عوامل فانی» است که از زمان عرضه به عناوین پرفروش تبدیل شد و هم‌اکنون برای نخستین بار به زبان پارسی در حال ترجمه می‌باشد.