کتاب خاطرات خون آشام - بازگشت (3)

Midnight
کتاب سوم سه گانه بازگشت - بازگشت نیمه شب
کد کتاب : 13330
مترجم :
شابک : 978-6002911209
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 548
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب خاطرات خون آشام - بازگشت (3) اثر ال جی اسمیت

"خاطرات خون آشام" مجموعه ای است محبوب به قلم "ال جی اسمیت" که سریال تلویزیونی پرطرفداری به همین نام نیز براساس آن ساخته شده است. کتاب پیش رو، جلد سوم از سه گانه ی بازگشت است که تحت عنوان "بازگشت نیمه شب" شناخته می شود.
النا گیلبرت با کمک دیمون جذاب و پر فریب ، برادر او و عشق خون آشام خود ، استفان را از اعماق تاریکی ها نجات داد. اما هیچ یک از برادران بدون آسیب از این مهلکه بیرون نیامدند.

استفان از حبس طولانی مدت خود دچار ضعف شده است و به خون بیشتری احتیاج دارد؛ این مقدار خون خیلی بیش از آن چیزی است که النا به تنهایی بتواند به او بدهد و از سمت دیگر، یک جادوی عجیب دیمون را به یک انسان تبدیل کرده است. دیمون که وحشی و درمانده شده، هر کاری می کند تا دوباره خون آشام شود ، حتی به جهنم سفر می کند. اما چه اتفاقی خواهد افتاد اگر او بانی را به طور تصادفی با خود ببرد؟

استفان و النا برای نجات دوست بی گناه خود از تاریکی، در تب و تاب هستند و مت و مردیت را ترک می کنند تا شهر خود را از شر ارواح خطرناکی که کلیسای فل را تسخیر کرده، نجات دهند. کودکان یکی یکی تسلیم نقشه های شیطانی می شوند. اما مت و مردیت به زودی درمی یابند که منشأ شرارت، تاریک تر و نزدیک تر از آن است که تصور می کردند. "بازگشت نیمه شب" که جلد سوم از سه گانه ی بازگشت در مجموعه ی "خاطرات خون آشام" است، خوانندگان را به دنیای تیره و پرهیجانی که "ال جی اسمیت" خلق کرده می برد.

کتاب خاطرات خون آشام - بازگشت (3)

ال جی اسمیت
لیزا جین اسمیت که تحت عنوان "ال-جی-اسمیت" شناخته می شود ،نویسنده ای آمریکایی است . کتاب هایش که مخلوطی از ژانرهای وحشت ، فانتزی ، علمی-تخیلی ، رومانس و ماورالطبیعه می باشند در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت زیادی دارند .شخصیت های ماورایی کتاب هایش معمولا درگیر نبرد بین تاریکی و روشنایی ، خوب و بد هستند .اسمیت در مورد سن خود مرموز است اما منابع متعددی تاریخ تولدش را چهارم سپتامبر ۱۹۶۵ در کالیفرنیا اعلام کرده اند . (در ویلا پارک - اورنج کانتری )در مصاحبه هایش گفته است که از وقتی یکی از معلمانش ا...