کتاب گفتگو با سم پکینپا

Sam Peckinpah: Interviews
کد کتاب : 34146
مترجم :
شابک : 978-6002780584
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گفتگو با سم پکینپا اثر کوین جی. هیز

دیوید سموئل پکینپا در سال ١٩٢٥ در کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین فیلمسازان آمریکایی است که فیلم های همراهان مرگبار (١٩٦١)، سگ های پوشالی (١٩٧١)، گریز (١٩٧٢)، نخبگان آدمکش (١٩٧٨) و... حاصل تلاش او در مقام کارگردان است. او با فیلم این گروه خشن (١٩٦٩) در ایران معروف شد.
کتاب حاضر شامل مصاحبه های پکینپا است که تصویری واضح از او و کارهایش ارائه کرده و نوعی بیوگرافی از زبان خودش به خواننده عرضه می کند. پکینپا در این گفتگو ها دوران کودکی اش را به خوبی به یاد می آورد و اغلب به روایت داستان هایی از خود و خانواده اش می پردازد. خانواده ای که اغلبشان راه سیاست و حقوق را در پیش گرفتند، اما هنوز از عشق و علاقه به مزارع کالیفرنیای شمالی، جایی که درآن بزرگ شدند، سرشارند. حکایات شخصی پکینپا از داستان های زد و خوردهایش در بارها تا دعواهایش با تهیه کنندگان استودیوها را دربر می گیرد. سم پکینپا در این گفتگوها خود و آثارش را در روند تاریخ سینمای جهان قرار می دهد.

کتاب گفتگو با سم پکینپا

کوین جی. هیز
کوین جی. هیز متولد 14 نوامبر 1959 ، نویسنده و استاد برجسته دانشگاه اوکلاهامای مرکزی ، در تولدو اوهایو زندگی و کار می کند. او نویسنده چندین کتاب زندگینامه و مصاحبه می باشد.