کتاب دانشنامه مصور جادوگران

Witches & Magic Makers
  • 170,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سایان سایان
    نویسنده:
کد کتاب : 34621
مترجم :
شابک : 978-6008269250
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دانشنامه مصور جادوگران اثر داگلاس هیل

سحر و جادو از قدیم در آیین ها و فرهنگ های مختلف وجود داشته است. ادیان الهی وجود سحر و جادو را تایید می کنند اما آن را سوء استفاده از روابط علی و معلولی در جهان می دانند. آنها معتقدند که ساحران روابط بین اشیاء را کشف می کنند و آن را در مسیر انحرافی به کار می برند. البته در طول تاریخ همیشه آنچه به اسم سحر و جادو انجام شده حقیقتا سحر نبوده است بلکه برخی اوقات شادانی نیز از غفلت مردم استفاده کرده و آنها را فریفته اند. با این کتاب به چهار گوشه ی دنیا می روید و تاثیر جادو و سحر را در بین اقوام مختلف می بینید. در برخی از این فرهنگ ها این سحر و جادو جزو اعتقادات مردم شده و اساسا مشخص نیست که آیا واقعا این مناسک و آداب و رسوم در زندگی آنها تاثیر می گذارد یا نه.
این مجموعه اطلاعاتی را در مورد سحر و جادو، طلسم، جادوگران و ساحره ها در خود جای داده و باورها و افکاری را که پیرامون جادوگران وجود دارد بیان کرده است. مولف تصاویری از نمادهای جادویی و اطلاعاتی درباره شیوه جادوگری و طلسم در نقاط مختلف جهان فراهم آورده و تاثیراتی را که سحر و جادو بر زندگی مردم در سراسر دنیا گذاشته روشن کرده است.

کتاب دانشنامه مصور جادوگران

داگلاس هیل
داگلاس آرتور هیل زاده ی 6 آوریل 1935 و درگذشته ی 21 ژوئن 2007 ، نویسنده ، ویراستار و بازبینی کننده داستانهای علمی کانادایی بود. او در براندون به دنیا آمد و در پرنس آلبرت ، ساسکاچوان بزرگ شد. او که از همان کودکی خواننده داستان های علمی بود ، در دانشگاه ساسکاچوان و در دانشگاه تورنتو زبان انگلیسی خواند. او در سال 1958 ازدواج كرد. آنها در سال 1959 به بریتانیا نقل مکان کردند. در 1967–1968 به عنوان دستیار سردبیر مجله جنجالی داستان علمی تخیلی New Worlds تحت نظر مایکل مورکاک خدمت کرد.